Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Ruud_Enschede schreef:Zo de TWEEDE WRC is offcieel ingeschreven op de site!!!!
Rene Kuipers & Jeroen Swaanen met de Sub S14!!!
erikjan schreef:precies,
een ideale rally bestaat uit een mix van auto's in alle divisies
van mijn bron hoorde ik dat van ballegooijen een ford fiesta s2000 uit engeland heeft gehuurd. Speciaal voor het kampioenschap.gertveurink schreef:heeft iemand een idee waarmee Antoine van Ballegooijen aan de start komt? Het is namelijk nog niet bekend met welke auto hij aan de start staat.
tt schreef:Aah nog een concurent voor de Euregio rally de Volkswagen winter check op 5 November.
jans schreef:van mijn bron hoorde ik dat van ballegooijen een ford fiesta s2000 uit engeland heeft gehuurd. Speciaal voor het kampioenschap.gertveurink schreef:heeft iemand een idee waarmee Antoine van Ballegooijen aan de start komt? Het is namelijk nog niet bekend met welke auto hij aan de start staat.
normaal lees ik het forum alleen omdat ik me niet wil mengen in de discussiesMartijnB schreef:jans schreef:van mijn bron hoorde ik dat van ballegooijen een ford fiesta s2000 uit engeland heeft gehuurd. Speciaal voor het kampioenschap.gertveurink schreef:heeft iemand een idee waarmee Antoine van Ballegooijen aan de start komt? Het is namelijk nog niet bekend met welke auto hij aan de start staat.
Heb je je nou speciaal vandaag geregistreerd op het forum om dit mede te delen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 154 gasten