WRC; nieuws en geruchten

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Jorick » vr okt 28, 2011 14:28

Het talent van Kevin Abbring is vandaag nogmaals bevestigd.
http://www.wrc.com/news/fia-prize-for-wrc-star-abbring/?fid=15680

Dit jaar nog één topprestatie neerzetten in de Rally of Great Britain.
En daarna maar hopen op een leeg stoeltje, die hij prima kan invullen.
Jorick

Berichtdoor tt » vr okt 28, 2011 14:40

Jorick schreef:
En daarna maar hopen op een leeg stoeltje, die hij prima kan invullen.

Waarom Geven Ferm of VM Motorsport Abbring en Weijs een stoeltje als 2de rijder.
Geld hebben ze genoeg en bij rallyreport (Niet dat het betrouwbaar is de info) hadden ze het erover dat Ostberg misschien naar Ferm gaat.
Dat is ook goed voor hun ontwikeling als je een meer ervaren 1ste rijder daar kun je altijd wel wat van opsteken.
tt

Berichtdoor briljant » vr okt 28, 2011 14:46

:?
Jij praat wel erg makkelijk over geld van iemand anders.
En mocht Mads naar Ferm gaan dan is dat vast niet zonder financiële bijdrage.
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor Sjeik1981 » vr okt 28, 2011 18:06

Ik hoorde net op de live uitzending rondom de rallye du vallais, dat deze rally mogelijk naar het wrc komt. Zal mooie aanvulling eea zal mogelijk een dezer weken bekend gemaakt worden.
Sjeik1981

Berichtdoor Mazzo » vr okt 28, 2011 18:25

Sjeik1981 schreef:Ik hoorde net op de live uitzending rondom de rallye du vallais, dat deze rally mogelijk naar het wrc komt. Zal mooie aanvulling eea zal mogelijk een dezer weken bekend gemaakt worden.

Hier een officieel persbericht over de kandidaatstelling voor het WRC van 2014... gaaf is een erg mooie rally, vorig jaar weers omstandigheden vergelijkbaar met Monte Carlo....

http://www.riv.ch/images/pdf/press_release_wrc.pdf
Mazzo

Berichtdoor Jorick » vr okt 28, 2011 18:27

@ tt: Het is niet zo dat Ostberg naar Ferm gaat.
Er zijn volgens mij plannen om een Adapta Team te maken.
En daar zou Dennis Kuipers dan bij betrokken zijn.

Ik denk dat je meer in de richting moet denken van een aantal Fiesta's onder 1 dak.
VB: Ostberg, H. Solberg, Villagra en D. Kuipers. REDEN: Stoppen van Stobart volgens mij.

@ Sjeik1981: Ik heb ook zoiets gehoord.
De Rallye du Valais zou in plaats van Rallye du France Alsace een kandidaat zijn voor 2013 of 2014.
Jorick

Berichtdoor Sjeik1981 » vr okt 28, 2011 19:46

Zou een rete gave wedstrijd zijn. Als ik die beelden zo zie diep in de Alpen. prachtig!
Sjeik1981

Berichtdoor WRC fan » vr okt 28, 2011 21:09

Jorick schreef:@ tt: Het is niet zo dat Ostberg naar Ferm gaat.
Er zijn volgens mij plannen om een Adapta Team te maken.
En daar zou Dennis Kuipers dan bij betrokken zijn.

Ik denk dat je meer in de richting moet denken van een aantal Fiesta's onder 1 dak.
VB: Ostberg, H. Solberg, Villagra en D. Kuipers. REDEN: Stoppen van Stobart volgens mij.

@ Sjeik1981: Ik heb ook zoiets gehoord.
De Rallye du Valais zou in plaats van Rallye du France Alsace een kandidaat zijn voor 2013 of 2014.

Lijkt mij dat je dan meer moet denken in een Adapta team met Ostberg, H. Solberg en P. Solberg. Dennis zal, lijk mij, gewoon in zijn eigen team bij FERM blijven. Of er zou een Adapta FERM team moeten komen.
WRC fan

Berichtdoor autosport-media » za okt 29, 2011 1:52

Ze hebben het in het bericht over dat ze in onderhandeling zijn met de FIA en dat het een Yaris WRC moet gaan worden, maar op de afbeelding staat een Auris "WRC" ?

http://rallyreportnews.wordpress.com/20 ... 12-2013-2/
autosport-media

Berichtdoor romar » za okt 29, 2011 7:16

Mooie kar.

Maar kan van deze tekst alleen portugal 2012 eruit halen, vertaling doet het niet hier,
Beginnen ze dan al of is dat de eerste test
romar

Berichtdoor ThijsV » za okt 29, 2011 17:16

Vertaald:

De droom van WRC, die zich bij Toyota

(27 oktober, 2011)

Een paar dagen geleden heb ik commentaar versies van de nieuwe belangstelling van 's werelds grootste fabrikant met betrekking tot de productie van auto's, hebben we het over de Nippon fabrikant Toyota.

Heeft al magere werkplan op Le Mans met een gloednieuwe hybride product LMP1-klasse officieel grijpen in het Endurance World-verkiezing in 2012.

Maar dat is nog niet alles over deze aankondiging Toyota Motor Corporation is in serieuze onderhandelingen met de FIA ​​uit te voeren op middellange en lange termijn rendement van de klassieke merk dat in de jaren 90 met de Celica en Corolla modellen blonken uit in de discipline herinnerde zich de opdracht van de Zweedse Ove Andersson, die liep in dit geval de hyper TTE krachtpatser.

Op dit moment lijkt het erop dat dankzij de Volkswagen input van het moederbedrijf van Toyota in Tokio hebben een eerste beginsel van het werk aan de slag op het rendement ontwikkeld.

Met de conventionele idee van het installeren van een nieuwe versie van de Yaris zal het huidige formaat van de World Rally Cars 1.6, waarmee in de komende maanden zou beginnen evalueren van potentiële regelgevende ontwerp van de technische commissie van de Internationale Federatie aanwezig de auto en start de assemblage-proces met betrekking tot de functionaliteit van Toyota ambitieuze historische sport-basis in Keulen (Duitsland).

Al deze versies die voortvloeien uit de Teutoonse land kunnen snel kristalliseren en zou niet onredelijk zijn om een ​​Japanse managers zien in de WK finale 2012 in Wales, net als in de maand maart met de leiding van de Rally van Portugal.

Het zal voor eens en altijd bedoeling en Veridian dit weer ontmoeten in de manieren van de vernieuwing van auto-vaardigheden, gevoel revolutionaire zaak van de liefhebbers van de autosport, hoe het gebeurde in de late jaren 90 met de Corolla WRC.

Wij denken dat het tijd is voor de bestrijding van rug met Toyota Citroen, Ford, VW en Hyundai verwachting is eyeing de structuur van de Fin Tommi Mäkinen TMR in rekening te brengen van de technische diensten te nemen op de WRC mogelijk Koreaanse programma, hoe saab ook, dat ondanks de financiële problemen die je hebt in je hand fabriek tycoon Vladimir Antonov wil de Zweedse fabrikanten te integreren payroll toekomstige deelnemers in de categorie.

Toyota drinken als uit Duitsland, het verlangen van allen, de Yaris WRC steekt zijn neus in zijn platform hypothetisch.

Is deze gouden droom die werkelijkheid wordt, tegenover de economische crisis in Europa, Japan, etc? Ik hoop dat dit gebeurt voor het welzijn van de World Rally.
ThijsV

Berichtdoor Holkers » za okt 29, 2011 17:18

Stukken duidelijker...
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor ThijsV » za okt 29, 2011 17:20

Haha dit is de vertaling door google chrome meer kan ik er ook niet van maken:)
ThijsV

Berichtdoor TWENGELTJE » za okt 29, 2011 20:04

Voor wie er nog een paar miljoen over heeft
Rene kuipers is op zoek naar een paar goede sponsors voor zijn nieuw op te bouwen team
TWENGELTJE

Berichtdoor wopper » zo okt 30, 2011 8:33

Tja die Auris heeft zich wel al bewezen in New-Zeeland en Austalië
wopper

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden