Ik ben pas langs gegaan bij het team waarbij ik ga navigeren aankomende wedstrijd (Hengelo). Wat ik daar zag is echt mooi om te zien. Je hoeft niet per sé 1 type auto te rijden, al rijden er wel wat Astra's bij, maar er staan ook Peugeots en ook een Evo.
Het idee was in het begin wel spannend voor hun, slaat het aan, of flopt het?
Ze wisten niet dat ze aan het eind van het jaar een luxe probleem zouden hebben, de teams staan nu in een rij. Nog 4 anderen zouden zich daar willen vestigen, helaas hebben ze nu daar geen ruimte voor.
Is het nou niet mogelijk om zo'n garage te huren voor meerdere teams in Twente? Bijvoorbeeld in Enschede, dat is tenslotte maar een enkele kilometer van Hengelo vandaan. Dus ook makkelijk voor Hengelo. Een garage waarbij we perslucht, bruggen en stroom kunnen realiseren.
Het is echt zo: Samen staan we sterk. Auto's staan altijd warm binnen en je kunt samen je ervaringen en technische kennis delen.
Dus rallyrijders, crossers, en racers uit Twente, denk er overna. Het is tenslotte een succesvolle formule gebleken bij het team waarbij ik ga deelnemen komende wedstrijd.
Jongens, tot komend weekend