laat ik dat punt nu net een uurtje geleden hebben uitgekozen om morgenmiddag te beginnen met het Grote Genieten....
zojuist even in Google Maps & Streetview bekeken
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
oke dan zien we elkaar daar denk ik.erikjan schreef:Rudie,
laat ik dat punt nu net een uurtje geleden hebben uitgekozen om morgenmiddag te beginnen met het Grote Genieten....
zojuist even in Google Maps & Streetview bekeken
Starkoo schreef:Ik pak eerst denk rietmolen weg later een ander punt denk holthuisenstraat uit, daar gingen 2 jaar terug nog 2 tegen een boom(minder voor de rijders overigens)
het het mooier als ze we kunnen snijden dat is tegenwoordig niet meer mogelijk, snap het wel zo is er minder onderhoud nodig naar een rally.Trudie schreef:Starkoo schreef:Ik pak eerst denk rietmolen weg later een ander punt denk holthuisenstraat uit, daar gingen 2 jaar terug nog 2 tegen een boom(minder voor de rijders overigens)
daar aan de rietmolen weg vald erg tegen vind ik vorig jaar heb ik daar gestaan dan is het vorige punt wat ik beschreef veel mooier of aan het einde van de holhuizerstraat/dekkersweg
Damian schreef:Is rechtdoor gegaan. Verremde zich. Op een anwb paddo en de sloot in.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 346 gasten