Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
rallyfan 5396 schreef:hans van altena schreef:Ook Timo v/d Marel uitgevallen ; technische problemen.
Ogier komt nog aardig opzetten van "onder" uit het klassement.
Kuijpers en Abbring beiden ZEER goed bezig !
Laten we hopen dat ook Abbring nog punt(en) kan halen
Holkers schreef:Ik heb tijdens mijn vakantie op schotland ook wel eens 'verkeerd' gereden. Zeker met al die fans van buiten engeland. Knullig natuurlijk, stel dat Hirvonen er nog in zat en zo kampioen zou worden...
Loabarg schreef:rallyfan 5396 schreef:hans van altena schreef:Ook Timo v/d Marel uitgevallen ; technische problemen.
Ogier komt nog aardig opzetten van "onder" uit het klassement.
Kuijpers en Abbring beiden ZEER goed bezig !
Laten we hopen dat ook Abbring nog punt(en) kan halen
Zet die Kevin volgend jaar in een WRC en een top 10 is haalbaar, VW let op er komen kapers op de kust.
Nick41 schreef:Neemt niet weg dat ik het netjes van D Kuipers hoe hij het doet veel beter dan Van Mersteijn jr die niks klaar speelt op dit nivo...maar ons grootste talent is zonder twijfel Kevin

Campos schreef:Holkers schreef:Ik heb tijdens mijn vakantie op schotland ook wel eens 'verkeerd' gereden. Zeker met al die fans van buiten engeland. Knullig natuurlijk, stel dat Hirvonen er nog in zat en zo kampioen zou worden...
Nog een:
Stel dat Hirvonen voordat z'n motor te warm begon te worden, z'n auto aan de kant gezet had en de 10 minuten penalty had gepakt? Ik vond het toen al een domme actie om koste wat het kost door te gaan, hij had gewoon nog mee kunnen doen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten