Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
WRC fan schreef:Mooie powerstage gezien. En erg ergens is het misschien juist wel goed dat Hirvonen geen kampioen is geworden. Hij zou het toch niet helemaal verdiend hebben omdat hij door Latvala aan de punten is geholpen (alhoewel ik het wel een geweldige rijder vind). Maar als Ford kampioen was geweest, dan hadden ze een periode mooi af kunnen sluiten en kunnen stoppen met het WRC. Juist volgend jaar met Latvala en een Fiesta zonder kinderziektes is een verdiend kampioenschap zo goed mogelijk en dan kan Ford daarna de stekker uit het rally programma trekken. En dan kan Volkswagen, eventueel met Toyota en al de andere merken die interesse tonen, het overnemen.
Oja, en hulde voor Kevin en Dennis die laten zien dat je met constant rijden een goed resultaat kan boeken.
richard rs schreef:WRC fan schreef:Mooie powerstage gezien. En erg ergens is het misschien juist wel goed dat Hirvonen geen kampioen is geworden. Hij zou het toch niet helemaal verdiend hebben omdat hij door Latvala aan de punten is geholpen (alhoewel ik het wel een geweldige rijder vind). Maar als Ford kampioen was geweest, dan hadden ze een periode mooi af kunnen sluiten en kunnen stoppen met het WRC. Juist volgend jaar met Latvala en een Fiesta zonder kinderziektes is een verdiend kampioenschap zo goed mogelijk en dan kan Ford daarna de stekker uit het rally programma trekken. En dan kan Volkswagen, eventueel met Toyota en al de andere merken die interesse tonen, het overnemen.
Oja, en hulde voor Kevin en Dennis die laten zien dat je met constant rijden een goed resultaat kan boeken.
Dat van Hirvonen is onzin!!!!!Loeb heeft ook punten gekregen door team orders anders had hij er nu ook niet geweest
Leo schreef:richard rs schreef:WRC fan schreef:Mooie powerstage gezien. En erg ergens is het misschien juist wel goed dat Hirvonen geen kampioen is geworden. Hij zou het toch niet helemaal verdiend hebben omdat hij door Latvala aan de punten is geholpen (alhoewel ik het wel een geweldige rijder vind). Maar als Ford kampioen was geweest, dan hadden ze een periode mooi af kunnen sluiten en kunnen stoppen met het WRC. Juist volgend jaar met Latvala en een Fiesta zonder kinderziektes is een verdiend kampioenschap zo goed mogelijk en dan kan Ford daarna de stekker uit het rally programma trekken. En dan kan Volkswagen, eventueel met Toyota en al de andere merken die interesse tonen, het overnemen.
Dat van Hirvonen is onzin!!!!!Loeb heeft ook punten gekregen door team orders anders had hij er nu ook niet geweest
Loeb is de terechte kampioen.
Heeft het meeste gewonnen, ik ben ook geen Loeb fan maar hij is de echte kampioen.
Leo schreef:Ik vind dat de titel van Loeb zeker niet gestolen is.
Hirvonen heeft slechts 1 rally gewonnen en dat is niet veel.
Holkers schreef:Hirvonen gaat toch voor 99% zeker de wissel maken met Ogier. Dan heeft Citroen hun ideale 2de rijder en Ford een jong team.
Campos schreef:Holkers schreef:Hirvonen gaat toch voor 99% zeker de wissel maken met Ogier. Dan heeft Citroen hun ideale 2de rijder en Ford een jong team.
Tja. als dat doorgaat, gaat volgend jaar i.i.g. de contructeurstitel weer naar Citroën. Ze hadden die wissel beter met Latvala kunnen doen..
WRC fan schreef:Mooie powerstage gezien. En erg ergens is het misschien juist wel goed dat Hirvonen geen kampioen is geworden. Hij zou het toch niet helemaal verdiend hebben omdat hij door Latvala aan de punten is geholpen (alhoewel ik het wel een geweldige rijder vind). Maar als Ford kampioen was geweest, dan hadden ze een periode mooi af kunnen sluiten en kunnen stoppen met het WRC. Juist volgend jaar met Latvala en een Fiesta zonder kinderziektes is een verdiend kampioenschap zo goed mogelijk en dan kan Ford daarna de stekker uit het rally programma trekken. En dan kan Volkswagen, eventueel met Toyota en al de andere merken die interesse tonen, het overnemen.
waarom zijn er 8 jaar achtereen diverse rijders bij Citroen niet erin geslaagd om Loeb te verslaan??
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten