NVH schreef:Wat mij wel weer heeft gestoord is dat er tijdens rally report alleen maar wordt gesproken over van Merksteijn en bijna niet over Kuipers, terwijl dit toch de man is die dit jaar de betere restultaten heeft neergezet.
Dat punt komt me iets te vaak terug op dit forum. Hoe vaak heb je de geweldige prestatie van Abbring in beeld gezien in de officiele WRC reportages op ESPN/MotorsTV/... ? Terwijl de WRC academy wel elke dag zendtijd kreeg? Misschien dat de NL commentator er nog iets over roept, maar ik heb geen beelden gezien.
Waarom niet? Omdat de opdrachtgever alleen de officiele klassen in beeld laat brengen en laat uitzenden. Wales was helaas geen SWRC wedstrijd, maar toen HWjr in de zelfde klasse bijna alle SWRC deelnemers zoek reed in Duitsland werd hij ook compleet genegeerd door de 'tv'. Omdat hij niet voor het SWRC ingeschreven stond, en de tv crew alleen SWRC deelnemers uitzond. Zij werken hetzelfde als Frank en driekwart van de media. Alleen met een iets bredere basis.
Maurice