A.H.S schreef:Sterkte aan alle nabestaanden,andere deelnemers en organisatie.
Onbewaakte overwegen zijn levensgevaarlijk,je kijkt zo een trein over het hoofd!!!
Helemaal als de weg onder een schuine hoek het onbewaakte spoor over gaat.
Zelf regelmatig gezien(tijdens mijn maaiwerk langs het spoor) dat mensen op een onbewaakte overweg naar links en rechts kijken naar een trein, en dan alsnog vlak voor de aanstormende trein langs rijden.
Zelf ook al meegemaakt dat mijn collega een onbewaakte overweg opreed om onze bus met aanhanger te keren,en ik toevallig uit het raampje v/d bus naar rechts keek en twee gele lampen zag aankomen.
Hij nog proberen de bus in de achteruit te zetten maar de motor sloeg af,gelukkig dat de bus nog achteruit rolde omdat de overweg wat verhoogd lag.
Het gaat allemaal zo snel, maar ik zie de machinist nog met gebalde vuist zwaaien en een eindje verder de trein tot stilstand komen.
Het was gelukkig net goed afgelopen (alleen een deuk in de bus van de geschaarde aanhanger),maar ik heb die dag niet meer met mijn trekker langs het spoor gemaaid.

Daarna ook altijd extra aandacht besteed,aan het vrijhouden van de "zichtlijnen" bij onbewaakte overwegen die wij in onderhoud hadden.