Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
uw official op stap schreef:Ik zou toch graag eens zien dat de Nederlandse autodealers eens wat meer betrokken worden bij het hele verhaal.
Er moeten toch best dingen mogelijk zijn daarvoor?
Waarom kan dat op het circuit wel?
En gooi eens een prachtig mooie hospitality neer op de service voor een hele serie Clio's, Fiesta's, Swifts of weet ik wat nog meer.
Daar kun je het publiek uitstekend laten komen en kunnen de merkdealers ook eens wat terug doen naar hun klanten.
Waarom zie ik zo weinig Vip busjes rond rijden?
Is hier ook niet iets voor de Knaf weg gelegd om daarin te bemiddelen bijvoorbeeld?
En ik blijf het maar roepen: Waar lees ik iets in de kranten over de rallysport? Ja, als er weer eens iets gebeurd, dan weten die kranten ons wel te vinden.
Ik schrijf dit jaar voor het eerst in een lokale krant. Deze kun je ook op internet vinden.
En weet je nou wat het leuke daarvan is?
Op internet zijn wij daar de best bekeken stukjes.
Daar zit voor komend jaar waarschijnlijk ook een groei in.
Ik mis dus ook een stuk positieve reclame. Er lopen per evenement zoveel fotograven rond, kunnen die ook niet eens de koppen bij elkaar steken en zien dat er veel meer berichten naar de kranten gaan.
Hoe meer positieve publiciteit, hoe beter natuurlijk.
De bal ligt echt niet alleen bij de organisatoren. Wil je de rallysport naar een hoger plan tillen, dan zal iedereen daar aan mee moeten doen.
r199 schreef:Tja Men moet in een dure sport keuze's maken. Rijd is af en toe, rijd ik in Nederland of Belgie. Rijd ik in een auto die bij mijn budget past of een te dure en bijna niet.
Mooiste reactie dit jaar die ik hoorde was, eey kijk dan er rijden ook BMW's mee hihi.
Laat ze op de service de grote heren eens achterop zeten, daar gaat iedereen heen en dat wil iedereen zien. en dan lopen ze ook langs de (mindere teams) Krijgen die ook eens iets meer aandacht. zie er genoeg die lopen naar Ipatec en VM en dan gaan ze weer weg.
r199 schreef:Tja Men moet in een dure sport keuze's maken. Rijd is af en toe, rijd ik in Nederland of Belgie. Rijd ik in een auto die bij mijn budget past of een te dure en bijna niet.
Mooiste reactie dit jaar die ik hoorde was, eey kijk dan er rijden ook BMW's mee hihi.
Laat ze op de service de grote heren eens achterop zeten, daar gaat iedereen heen en dat wil iedereen zien. en dan lopen ze ook langs de (mindere teams) Krijgen die ook eens iets meer aandacht. zie er genoeg die lopen naar Ipatec en VM en dan gaan ze weer weg.
uw official op stap schreef:Ik zou toch graag eens zien dat de Nederlandse autodealers eens wat meer betrokken worden bij het hele verhaal.
Er moeten toch best dingen mogelijk zijn daarvoor?
Waarom kan dat op het circuit wel?
En gooi eens een prachtig mooie hospitality neer op de service voor een hele serie Clio's, Fiesta's, Swifts of weet ik wat nog meer.
Daar kun je het publiek uitstekend laten komen en kunnen de merkdealers ook eens wat terug doen naar hun klanten.
Waarom zie ik zo weinig Vip busjes rond rijden?
Is hier ook niet iets voor de Knaf weg gelegd om daarin te bemiddelen bijvoorbeeld?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten