Hallo,
Ik heb vandaag te horen gekregen dat er 14 Juli weer een Rally-Theorie Examen is....
Iedereen die deel wil nemen aan het examen moet ff contact opnemen met de KNAF want als er te weinig aanmeldingen zijn gaat het examen niet door!.....
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
larsjuhhh wrote:
en is dat ook voor navigator??
MartijnS wrote:
16 denk ik??
larsjuhhh wrote:MartijnS wrote:
16 denk ik??
je ehbt gelijk! 16 is het min. leeftijd! want van mijn 11 begon ik met mijn 'kleine voet'een stap te zette in de rally wereld en dan had ik al gevraagd rond mijn 14 wa het leeftijd was om navigator te worde en dan kreeg ik te horen da het 16 jaar was! moest ik dan nog 2 jaar w8en en nu (als het genoeg is) gak voor de 3e keer op ( allemaal net teveel foute, maar van foute ken je lere)
gr. larsjuhhh
bugs wrote:larsjuhhh wrote:MartijnS wrote:
16 denk ik??
je ehbt gelijk! 16 is het min. leeftijd! want van mijn 11 begon ik met mijn 'kleine voet'een stap te zette in de rally wereld en dan had ik al gevraagd rond mijn 14 wa het leeftijd was om navigator te worde en dan kreeg ik te horen da het 16 jaar was! moest ik dan nog 2 jaar w8en en nu (als het genoeg is) gak voor de 3e keer op ( allemaal net teveel foute, maar van foute ken je lere)
gr. larsjuhhh
PFFFFF als je net zoveel fouten maakt als in je spelling dan kun je het weer vergeten.
Hammie wrote:bugs wrote:larsjuhhh wrote:MartijnS wrote:
16 denk ik??
gr. larsjuhhh
PFFFFF als je net zoveel fouten maakt als in je spelling dan kun je het weer vergeten.
Mischien is hij dislexies als ik dat goed schrijft ik weet niet of dat een drempel is voor het navigator worden.
Is hij dat niet dan zou ik er maar eens snel wat aan gaan doen.
Aangezien hij al in de derde klas van het voortgezet onderwijs zit zie Lars zijn home pagina.
Maar waar een wil is is een weg:D:D
Jan-Arie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten