Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
uw official op stap schreef:Iedereen weet toch dat alcohol en autosport niet samen gaan?
Mark Verhoeven schreef:uw official op stap schreef:Iedereen weet toch dat alcohol en autosport niet samen gaan?
Ik snap het niet helemaal... Ik ben gek op wijn en ik deed aan autosport, wat niet wil zeggen dat ik beide hobby's tegelijkertijd uitgeoefend heb. (lijkt me logisch...)
Holkers schreef:Eensch, maar dat quasi-grappige, gemaakte en geforceerde van Dennis gaat snel vervelen. Evenals het shirt van Allard... Als je 3 weken weg bent, kun je toch wel meer dan 1 shirt meenemen, toch?
Holkers schreef:Eensch, maar dat quasi-grappige, gemaakte en geforceerde van Dennis gaat snel vervelen....
Jammer daar gaat zijn eventuwele top 3 klassering, of hij moet straks weer gaan rijden als een gek!official No. 27768 schreef:Verhoeven at a standstill…The Dutch rider stopped on the special stage after 16 km for approximately ten minutes, and has only just set off again
(dakar.com)
Starkoo schreef:Dan kan die beter naar huis gaan, top 10 is dan uit zicht, of hij moet gaan stunten! Kan natuurlijk wel met die Sherco!uw official op stap schreef:Hij gaat terug naar de start om een wiel te wisselen.
Leo schreef:Starkoo schreef:Dan kan die beter naar huis gaan, top 10 is dan uit zicht, of hij moet gaan stunten! Kan natuurlijk wel met die Sherco!uw official op stap schreef:Hij gaat terug naar de start om een wiel te wisselen.
Hoezo uit zicht?
We hebben nog 10 dagen te gaan, er kan nog van alles gebeuren.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten