Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Zonder de Autocross, hadden we geen Team Veka in de Dakar, maar is tegenwoordig naar sbs6 gegaan. Stukje van Dennis in inderdaad tof!Leo schreef:Zo ik heb even het stukje van Dennis gekeken en vind het echt wel leuk.
Zie het 10 x liever dan reclame, of autocross in RR
Starkoo schreef:Zonder de Autocross, hadden we geen Team Veka in de Dakar, maar is tegenwoordig naar sbs6 gegaan. Stukje van Dennis in inderdaad tof!Leo schreef:Zo ik heb even het stukje van Dennis gekeken en vind het echt wel leuk.
Dat heb je als je terug moet om een wiel te wisselen, houd hij het op tussen de 4 en 5 uur achterstand, is er nog wat mogelijk.uw official op stap schreef:Starkoo schreef:Zonder de Autocross, hadden we geen Team Veka in de Dakar, maar is tegenwoordig naar sbs6 gegaan. Stukje van Dennis in inderdaad tof!Leo schreef:Zo ik heb even het stukje van Dennis gekeken en vind het echt wel leuk.
Veka is alleen veel meer dan alleen autocross. Ik ben al eens op uitnodiging bij ze geweest op Assen.
Verhoeven heeft een achterstand bij WP 1 van 2 uur en 6 minuten, terwijl Despres eerste is geworden en 2 uur en 28 minuten totaal heeft gereden. Petje af voor hem.
uw official op stap schreef:Mark Verhoeven schreef:uw official op stap schreef:Iedereen weet toch dat alcohol en autosport niet samen gaan?
Ik snap het niet helemaal... Ik ben gek op wijn en ik deed aan autosport, wat niet wil zeggen dat ik beide hobby's tegelijkertijd uitgeoefend heb. (lijkt me logisch...)
Daarom zijn er programma's over wijn én programma's over autosport
Mark Verhoeven schreef:uw official op stap schreef:Iedereen weet toch dat alcohol en autosport niet samen gaan?
Ik snap het niet helemaal... Ik ben gek op wijn en ik deed aan autosport, wat niet wil zeggen dat ik beide hobby's tegelijkertijd uitgeoefend heb. (lijkt me logisch...)
Han schreef:....je pakte toch altijd eerst een flesje wijn om vervolgens aan de rally te beginnen gaat alles lekker soepel
Ja hij is binnen, had hij het probleem niet dan was hij vandaag gewoon weer derde geworden, maar blijft in de top 30, kan nog zeker naar boven kijken!rally for ever schreef:O ja, effe niet aan gedacht, maar blijft vreemd dat er meer binnen zijn dan bij wp3![]()
Verhoeven binnen, morgen maar eens weer alles heel blijven en dan maar weer beter!
RG-Rallysport schreef:Jasper gaat tot nu toe ook goed !! En de mannen van de Rooy tja weer een 123 tot op heden echt super !!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten