uw official op stap schreef:En ook komt het bericht net door dat Nikolajev met zijn Kamaz gediskwalificeerd zou zijn.
Schijnt een motor een zet gegeven te hebben. Uitgesloten wegens onsportief gedrag.
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
uw official op stap schreef:En ook komt het bericht net door dat Nikolajev met zijn Kamaz gediskwalificeerd zou zijn.
Holkers schreef:uw official op stap schreef:En ook komt het bericht net door dat Nikolajev met zijn Kamaz gediskwalificeerd zou zijn.
Schijnt een motor een zet gegeven te hebben. Uitgesloten wegens onsportief gedrag.
Harry37 schreef:Holkers schreef:uw official op stap schreef:En ook komt het bericht net door dat Nikolajev met zijn Kamaz gediskwalificeerd zou zijn.
Nou volgens mij had hij een nederlandse auto aangereden, waarvan de rijder en navigator een motorrijder aan het helpen was.
Hadden zij er niet gestaan, dan was de motorrijder overreden.....zijn alarm stond blijkbaar niet aan.
Althans zo werd het woensdag bij rtl door de rijder verteld.
Harry37 schreef:Holkers schreef:uw official op stap schreef:En ook komt het bericht net door dat Nikolajev met zijn Kamaz gediskwalificeerd zou zijn.
Nou volgens mij had hij een nederlandse auto aangereden, waarvan de rijder en navigator een motorrijder aan het helpen was.
Hadden zij er niet gestaan, dan was de motorrijder overreden.....zijn alarm stond blijkbaar niet aan.
uw official op stap schreef:Harry37 schreef:Holkers schreef:uw official op stap schreef:En ook komt het bericht net door dat Nikolajev met zijn Kamaz gediskwalificeerd zou zijn.
Die hadden het volgens mij over een Tatra.
Harry37 schreef:uw official op stap schreef:Harry37 schreef:Holkers schreef:uw official op stap schreef:En ook komt het bericht net door dat Nikolajev met zijn Kamaz gediskwalificeerd zou zijn.
Die hadden het volgens mij over een Tatra.
Het was P vd Kolk die dit vertelde en had slechter af kunnen lopen voor dit team.
P zat nog in de wagen toen dit gebeurde en had wat nekklachten er aan over gehouden.
Schade aan de wagen is gelukkig mee gevallen.
Ook de Rooi miste ze net op een haar na verteldie hij.
Sorry, helemaal gelijk dat was een Tatra

Terecht, beetje gerechtigheid voor Hans Bekx, is toch een keer tijdens de keuring uitgesloten voor deelname Dakar.r199 schreef:@ rinus,
Zoals ik begreep uit het persbericht van Kamaz, hebben ze tijd terug gekregen die ze bij dit ongeval zijn gestopt maar ipv helpen hebben ze band gewisseld die ze door dit ongeval lek hadden. daarop is protest gekomen en zijn ze eruit gezet.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 34 gasten