Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
alleskids1971 schreef:ik wordt er wat schijtziek van dat die Verhoeven van rally report maar blijft noemen dat de Nederlandse Mitsubishi Racing Lancers fabriekswagens zijn. EX-fabriekswagens zijn het, verkocht aan JMB en toen uit de failliette inboedel daarvan gekocht door Wevers Sport.
cvgn schreef:Eric Wevers is over een rots gereden en heeft toen de versnellingsbak stuk gereden., Heeft heel lang moeten wachten op assistentie en daardoor de nacht moeten doorbrengen in de duinen. Uiteindelijk is hij nog gefinishd vanmorgen en mag hij morgen weer starten.
groeten uit Roosendaal
Carine van Gastel
StevenK schreef:alleskids1971 schreef:ik wordt er wat schijtziek van dat die Verhoeven van rally report maar blijft noemen dat de Nederlandse Mitsubishi Racing Lancers fabriekswagens zijn. EX-fabriekswagens zijn het, verkocht aan JMB en toen uit de failliette inboedel daarvan gekocht door Wevers Sport.
Alles kids?
alleskids1971 schreef:StevenK schreef:alleskids1971 schreef:ik wordt er wat schijtziek van dat die Verhoeven van rally report maar blijft noemen dat de Nederlandse Mitsubishi Racing Lancers fabriekswagens zijn. EX-fabriekswagens zijn het, verkocht aan JMB en toen uit de failliette inboedel daarvan gekocht door Wevers Sport.
Alles kids?
je hoort als verslaggever toch je zaakjes goed op orde te hebben? zo was al een paar dagen bekend dat de tweede service truck van team Hummer vast zat in Buenos Aires, en dat Al attiyah daarom meerdere ettappes op oude banden moest rijden. Zegt die Verhoeven dat Al Attiyah blijkbaar aan het bezuinigen is en daarom langer door blijft rijden op oude banden. Ik verwacht van een tv verslaggever wel een beetje de echte feiten. Jij niet dan?
stefan van houten schreef:http://www.youtube.com/watch?v=013eZEijRd8&feature=related
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten