Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Steven wrote:admin wrote:
Hoorde trouwens van de week dat de Golden Tulip Rally de rechten voor de interviews en dergelijk verkocht heeft aan SBS 6! Dus geen interviews van de Golden Tulip Rally in Rally report zoals het er nu uit ziet!
Hoe gaan ze dat doen ? Bij de GTR stikt het altijd van de lokale interviewers.
larsjuhhh wrote:
en boers dan? die huurt nu ook steeds de corolla van wevers?? ben benieuwd of hij de bhv gaat rijden (boers)
billy wrote:Steven wrote:admin wrote:
Hoorde trouwens van de week dat de Golden Tulip Rally de rechten voor de interviews en dergelijk verkocht heeft aan SBS 6! Dus geen interviews van de Golden Tulip Rally in Rally report zoals het er nu uit ziet!
Hoe gaan ze dat doen ? Bij de GTR stikt het altijd van de lokale interviewers.
Het is redelijk eenvoudig: je laat vantevoren heel duidelijk weten dat de rechten voor uitzending bij een bepaalde omroep ligt. Mocht er toch een omroep zijn die tegen de afspraken in, wel beelden uitzend van de GTR, krijgen ze een vreselijke douw.
Je moet het zo zien: op dit moment speelt Italie tegen Denemarken. Zowel HMG, NOS en SBS kunnen de beelden op de buis brengen, zij plukken het allemaal van dezelfde sateliet, maar de NOS heeft de rechten, en niemand anders durft het aan om daar tegenin te gaan.
Nu zou het wel kunnen dat het hier gaat om een exclusiviteits contract waarin er een landelijke zender is vermeld, en dan zou het kunnen dat een regionale of zelfs een provinciale omroep of zender beelden en/of geluidsfragmenten mag uitzenden.
rallyboy wrote:
zou het er jammer vinden als delta fm geen interviews meer mag maken en of dingen mag uitzenden , die jongens leven daarvoor 1 keer in het jaar 1 weekend rallyradio maken ,
luister altijd.ze zien zelf niks van de rally maar doen het toch maar als lokale omroep. "SUPER".
Mr.T wrote:rallyboy wrote:
zou het er jammer vinden als delta fm geen interviews meer mag maken en of dingen mag uitzenden , die jongens leven daarvoor 1 keer in het jaar 1 weekend rallyradio maken ,
luister altijd.ze zien zelf niks van de rally maar doen het toch maar als lokale omroep. "SUPER".
RallyBoy, je moet geen 2 dingen door elkaar halen. De rechten van alleen de TV beelden zijn waarschijnlijk verkocht aan SBS6 en niet de radiorechten. Ik denk dat het er op neer komt op een soortgelijke siutuatie als bij Europesche rally's men mag wel opnames maken alleen moet men de beelden ook afstaan aan de organisatie.
turboboost wrote:
Ik denk dat Deltafm gewoon mag uitzenden ( tonny kan hier wellicht wat meer over zeggen?) Immers heeft de organisatie groot belang bij plaatselijke publiciteit.
.....het zou wel heel dom zijn om deltafm, DE rallyzender tijdens het evenement, geen beelden of interviews te laten maken/ uitzenden.
Ik denk overigens dat Rallyreport ook wel een leuke zij-ingang weet te vinden mocht bovenstaand verhaal kloppen....
...tip voor Frank; laat sbs6 hem inhuren, en wat extra camera's e.d. ter beschikking stellen, zodat het een mooie uitzending wordt!
[Edited by Turboboost on 06-19-2004 at 04:24 PM GMT]
V.D.G Rally team wrote:turboboost wrote:
Ik denk dat Deltafm gewoon mag uitzenden ( tonny kan hier wellicht wat meer over zeggen?) Immers heeft de organisatie groot belang bij plaatselijke publiciteit.
.....het zou wel heel dom zijn om deltafm, DE rallyzender tijdens het evenement, geen beelden of interviews te laten maken/ uitzenden.
Ik denk overigens dat Rallyreport ook wel een leuke zij-ingang weet te vinden mocht bovenstaand verhaal kloppen....
...tip voor Frank; laat sbs6 hem inhuren, en wat extra camera's e.d. ter beschikking stellen, zodat het een mooie uitzending wordt!
[Edited by Turboboost on 06-19-2004 at 04:24 PM GMT]
SBS wil frank niet genoeg betalen ,anders was het programma al verhuist naar SBS.
EvoV6 wrote:
Volgens mijn mening t beste combinatie:
SBS doet de WRC uitzendingen en Frank kan zich met rallyreport helemaal richten op de NL rally's en "specials" Word de hele rallysport uitvoering bericht!! En niet alleen WRC of NL.
Keer terug naar TV en Multimedia
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten