Maar Novikov is net zo snel als Hirvonen!
Of Novikov heel snel!
Of Hirvonen niet zo snel als andere jaren!
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Mark Verhoeven schreef:mitsufan3 schreef:Erg knap zeg. Eerste rally voor hem met zulke omstandigheden en 2e keer in deze auto en dan zo rond rijden, waanzinnig! Vergeet niet dat de condities nu droog zijn, dus met een S2000 ben je dan nog meer in het nadeel. De volgende dagen zullen wellicht zwaarder worden door de grote hoeveelheid sneeuw, maar voor Kevin veel beter!
Droge omstandigheden zijn beter als je de auto nog niet voor 100% kent! (makkelijker) Mocht ie onder die lastige omstandigheden, die wellicht gaan komen, ook nog goede tijden draaien, dan is dat alleen maar een extra bewijs van zijn kunnen.
Alex_79 schreef:mitsufan3 schreef:Erg knap zeg. Eerste rally voor hem met zulke omstandigheden en 2e keer in deze auto en dan zo rond rijden, waanzinnig! Vergeet niet dat de condities nu droog zijn, dus met een S2000 ben je dan nog meer in het nadeel. De volgende dagen zullen wellicht zwaarder worden door de grote hoeveelheid sneeuw, maar voor Kevin veel beter!
Die S2000 Skoda is ook een geweldig gooi en smijt karretje. Ik heb ze in de Race of Champions er mee zien rijden, het leken wel darda-wagentjes zoveel grip hadden die krengen. Je ziet (gelukkig) ook het verschil tussen de coureurs die ermee testten: Brynildsen uitgevallen in Finland, Wallenwein, Gassner en Wiegand redelijk anoniem (al probeerde Sport 1 Duitsland hun 20e plaats heel speciaal te noemen) Weijs en Abbring waren de positieve uitzonderingen (Weijs 2e in Ieper als ik me niet vergis) en de Skoda's bevestigen het hier weer: een goed coureur en wisselende omstandigheden. Nu alleen nog wat meer uitvallers en er kan zomaar een wk-puntje inzitten
rallyfan 5396 schreef:Maar Novikov is net zo snel als Hirvonen!![]()
Of Novikov heel snel!
WRC fan schreef:Ik denk niet dat Abbring op deze manier de top 10 binnen wil komen. Volgens Novikov is Ogier gecrasht in een snel gedeelte van de proef.
rallyfan 5396 schreef:Jaaaaaa Kevin is waanzinnig bezig, denk dat er wel een top 10 in zit als hij geen problemen krijgt.
Maar Novikov is net zo snel als Hirvonen!![]()
Of Novikov heel snel!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten