briljant schreef:Ik denk dat Dennis zich niet met Kevin vergelijkt. (dat doen alleen een aantal personen hier op het forum)Performance schreef:Vergelijkt hij zich met Abbring ??
Dat mag, maar er is wel een enorm verschil.
Dennis : gewoon talent dat gegroeid is door goede begeleiding.
Kevin : super natuurtalent en volgens mij sinds enige jaren als trouwens één van de veelbelovende youngsters in het wereldje. En in die mening sta ik helemaal niet alleen.![]()
Bovendien is hij een eenvoudige, twee voetjes goed op de grond, heel leuke en sympathieke kerel.
Met je laatste zin suggereer je dat Kevin met beide benen op de grond staat en een leuke sympathieke kerel is en Dennis niet.
Ken je Dennis en Kevin persoonlijk???
(ik denk het persoonlijk van niet)
Ook Dennis is namelijk een leuke en sympathieke kerel welke met beide voeten op de grond staat.
Ook hij moet zelf zijn budget via sponsoring samen stellen en krijgt het zeker niet allemaal van "papa"cadeau!
Beste Briljant, ik suggereer niks in mijn antwoord dat eigenlijk een reactie was op de volgens mij duidelijke 'suggestie' op die andere voorgaande post.
Ik ken Dennis niet persoonlijk dus dan kan ik over zijn persoon geen mening hebben en doe ik dat ook niet.
Kevin ken ik wel en deze laatste zin stond wel degelijk achter zijn naam gepost en ging dus duidelijk over hem.
Ik stel hier enkel dat Kevin duidelijk meer natuurtalent is dan Dennis. Dat is gewoon een vaststelling waar ik trouwens niet alleen in sta.
Daarmee wil ik zeker geen afbreuk doen aan Dennis en helemaal niet op zijn persoon.
Mijn mening over hem was trouwens (terecht) een positieve kritiek en benadrukte dat hij geevolueerd was. (Ook sinds onze vriend Miclotte in het zitje plaatsnam, en Dennis zichtbaar liet evolueren)
Dennis is dan weer meer talent dan o.a. Van Merksteyn.
Maar zo kunnen we hier een rijtje blijven opbouwen hé