Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
MartijnB schreef:Rallyfanaat schreef:Timo in een lander wrc zal gaaf zijn! Dan blijf ik misschien toch binnen de landsgrenzen op 25 februari!
Welke Lancer WRC?
Sjeik1981 schreef:MartijnB schreef:Rallyfanaat schreef:Timo in een lander wrc zal gaaf zijn! Dan blijf ik misschien toch binnen de landsgrenzen op 25 februari!
Welke Lancer WRC?
Een Lancer WRC, bij van Eldik staat er toch nog eentje.
Sevius schreef:Dat zou schelen inderdaad! En iets meer speling tussen docucontrole en de keuring zou ook fijn zijn
Han schreef:Sevius schreef:Dat zou schelen inderdaad! En iets meer speling tussen docucontrole en de keuring zou ook fijn zijn
We doen op de vrijdag avond nog een vrijwillige documenten controle tussen 19:30 en 21:00 uur.
Mededeling komt van de week op de website.
Nou weet ik toevallig dat de mensen die als een van de eerste moeten keuren al aanwezig zijn.
Tevens gaan we een adviestijd geven voor de documenten controle.
Mazzo schreef:Mooi de Lamborghini Gallardo ook op de startlijst, Top........ Ben benieuwd hoe dat eruit ziet in de duinen.
Sjeik1981 schreef:Mazzo schreef:Mooi de Lamborghini Gallardo ook op de startlijst, Top........ Ben benieuwd hoe dat eruit ziet in de duinen.
Scheelt dat het de nul-auto is, maar ik vrees het ergste. Ik ga er toch wel vanuit dat hij is aangepast aan het onverhard, waarbij in de duinen natuurlijk gigantische knippen gaan ontstaan. Verder is het dan ook nog te hopen dat het droog blijft. Daarentegen zal het op het circuit toch geweldig worden/zijn?
Misschien dat er een soort van aanpassing gaat gebeuren en dat ze met de nul auto alleen het verharde gedeelte doen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten