Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
rallyfan 5396 schreef:De S12 was zeker de mooiste auto van NLD met het mooiste geluid! Helaas van de demper die er was opgekomen.
Maar als er iets moois voor terugkomt dan ben ik wel tevreden.![]()
(ford fiesta wrc, mini wrc), (citroën DS3 wrc als deze te koop zijn!)
stefan schreef:
daarentegen sluit ik volgend jaar in het NK een citroen c4 WRC ook niet uit! Iedereen weet dat deze het snelste zou zijn!(uiteraard moet je en goeie bestuurder hebben!)
ThijsV schreef:Of helemaal niets om vol te gaan voor het dakar avontuur. Kan ook zomaar.
Ds3's zijn nog niet beschikbaar voor verhuur. Verkopen doet Citroën ze niet, zelfs geen oude C4.rallyfan 5396 schreef:De S12 was zeker de mooiste auto van NLD met het mooiste geluid! Helaas van de demper die er was opgekomen.
erikjan schreef:echt veel WRC's verwacht ik persoonlijk ook niet meer in NL...
maar gelukkig komen daar in het rallyveld andere leuke (witte) auto's voor terug !
(denk even aan die dikke BMW 1M bijvoorbeeld)
rallyfan 5396 schreef:De S12 was zeker de mooiste auto van NLD met het mooiste geluid! Helaas van de demper die er was opgekomen.
rallyfan 5396 schreef:Dat is dan tot nu toe de 1e S2000! Hij gaat toch wel Nederlands kampioenschap rijden?
Ben wel benieuwd waarmee Bob de Jong gaat komen.![]()
Kan nog wel een verassing worden!
scoobyfreak04 schreef:Blijkbaar heeft Gert Huzink ook zijn subaru S12 verkocht aan Jaromir Tomastik een tsjech.
http://www.rallylife.cz/jtrt-wrc-je-doma
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast