Han schreef:ferry bakker schreef:Het is nu Woensdag zetten ze geen startlijst online, of kijk ik weer eens niet goed

Hoi Ferry,
Geen enkele organisator zet de voorlopige deelnemerslijst (startlijst) online in verband met de verkoop van informatie pakketten.
Bij ons op de website vind je de ingeschreven deelnemers, is ook niet bij alle organisatoren zo.
Alleen bij Zandvoort zetten we dit jaar de voorlopige deelnemerslijst online.
Als je de auto op het circuit parkeert kreeg je gratis een flyer met de proeven en deelnemers.
Dan moet je toch wellicht wat beter gaan opletten Han.
Want bijna elke organisator zet voorlopige startlijsten met startnummers online.
Volgens mij va;t Zandvoort onder de noemer van Autosportief. En volgens mij heeft Amsterdam zoiezo elke jaar een lijst online met ingeschreven deelnemers.
Dus een unicum is Zandvoort zeer zeker niet dat je nu een lijst met deelnemers online hebt staan.
TankS en 8 maal zetten in het verleden nooit voorlopige inschrijflijsten online. Maar wel meestal een paar dagen van te voren startlijsten.
Normaal koopt een toeschouwer ook niet het pakketje voor de deelnemerslijst enzich. Maar voor de proeven kaartje, tijdschema s etc.
daarbij ben je verplicht een pakketje te kopen als je ook parkeerd op het circuit(wat 95% vd bezoekers wel zal moeten parkeren voor de flats bij de ingang is geen optie ivm parkeervergunning en bij het strand parkeermeters)
Dus dan krijgt men al het pakketje of men die nou wil of niet.
Niet lullig bedoeld ofzo Han. Wellicht bedoel je het anders dan dat je het formuleerd. Maar op de manier zoals je het schrijf komt het niet erg bepaald geloofwaardig over.