Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
ZZR Fan schreef:Erik van Loon en Harmen Scholtalbers rijden niet meer samen in de Dakar. Erik heeft ander type navigator nodig.
De heren gaan dit jaar wel zeven rally's rijden in een Fiesta WRC. Aangezien ze ingeschreven staan voor het NK lijkt met dit een abc'tje.
Bron: Omroep Brabant.
ZZR Fan schreef:Erik van Loon en Harmen Scholtalbers rijden niet meer samen in de Dakar. Erik heeft ander type navigator nodig.
De heren gaan dit jaar wel zeven rally's rijden in een Fiesta WRC. Aangezien ze ingeschreven staan voor het NK lijkt met dit een abc'tje.
Bron: Omroep Brabant.
WRC fan schreef:Met ABC'tje bedoelt hij waarschijnlijk dat hij dus een aantal Nederlandse rally's in de Fiesta gaat rijden, omdat hij ook ingeschreven staat voor het NK.
Ben benieuwd wat dit met het kampioenschap doet. Hopelijk trekt het Kuipers, Van Eldik en Ten Brinke over de streep. Zou trouwens wel heel mooi zijn om twee Fiesta's (Van Loon en Kuipers) en twee Mini's (Van Eldik en Swaanen) in het Nederlands kampioenschap te hebben. Investeren in een 1,6 liter lijkt me in ieder geval beter dan investeren in een 2,0 liter. Zie zo'n 2 liter aan het eind van het jaar maar eens kwijt te raken.

ZZR Fan schreef:Als er maar een recente Focus WRC en een Subaru S12 op de rallypaden blijft vind ik alles prima
btw Bob de Jong start dit jaar met grof geschut, want volgens de site van de TankS Rally komen vader en zoon met zeer potente auto's aan de start.
ZZR Fan schreef:Als er maar een recente Focus WRC en een Subaru S12 op de rallypaden blijft vind ik alles prima
btw Bob de Jong start dit jaar met grof geschut, want volgens de site van de TankS Rally komen vader en zoon met zeer potente auto's aan de start.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten