Nieuws en geruchten 2012

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Eight_Gear » di feb 28, 2012 11:34

Swaanen is in ieder geval de eerste kampioen in een aantal jaar die z'n titel gaat verdedigen. Benieuwd met wat voor auto hij komt, een 2 liter WRC zal waarschijnlijk toch een licht voordeel hebben tegenover de Fiesta (heel gaaf dat Van Loon daar mee komt).
Eight_Gear

Berichtdoor 2rallyman1 » di feb 28, 2012 11:39

ZZR Fan schreef:Erik van Loon en Harmen Scholtalbers rijden niet meer samen in de Dakar. Erik heeft ander type navigator nodig.

De heren gaan dit jaar wel zeven rally's rijden in een Fiesta WRC. Aangezien ze ingeschreven staan voor het NK lijkt met dit een abc'tje.

Bron: Omroep Brabant.

Zou mooi zijn.... als het geen typfoutje betreft!
2rallyman1

Berichtdoor baleno78 » di feb 28, 2012 11:46

ZZR Fan schreef:Erik van Loon en Harmen Scholtalbers rijden niet meer samen in de Dakar. Erik heeft ander type navigator nodig.

De heren gaan dit jaar wel zeven rally's rijden in een Fiesta WRC. Aangezien ze ingeschreven staan voor het NK lijkt met dit een abc'tje.

Bron: Omroep Brabant.

Wat bedoel je met een abc'tje????
Ik denk persoonlijk echt niet dat Van Loon één van de betere is, hij kan zeker wel rijden maar gezien de hoeveelheid ervaring die hij heeft opgebouwd vind ik hem toch een beetje tegenvallen.
Ik weet nog de wedstrijd waar hij met de Skoda reed en hij toch niet heel veel harder ging dan Bob de Jong in de Evo X R4 terwijl die Skoda op papier toch nog echt wel de betere auto is van de twee en van Loon qua ervaring heel veel voorsprong heeft t.o.v. Bob de Jong

Denk dat er dit jaar nog wel een aantal zullen inschrijven waar hij zeker niet zomaar van zal winnen.......dus voor mij is dit zeker nog geen abc'tje ook al rijdt hij in het nieuwste van het nieuwste.....
baleno78

Berichtdoor PatrickTwente » di feb 28, 2012 11:51

Van Loon gaat inderdaad het ONK met een Fiesta WRC rijden.
PatrickTwente

Berichtdoor WRC fan » di feb 28, 2012 11:52

Met ABC'tje bedoelt hij waarschijnlijk dat hij dus een aantal Nederlandse rally's in de Fiesta gaat rijden, omdat hij ook ingeschreven staat voor het NK.

Ben benieuwd wat dit met het kampioenschap doet. Hopelijk trekt het Kuipers, Van Eldik en Ten Brinke over de streep. Zou trouwens wel heel mooi zijn om twee Fiesta's (Van Loon en Kuipers) en twee Mini's (Van Eldik en Swaanen) in het Nederlands kampioenschap te hebben. Investeren in een 1,6 liter lijkt me in ieder geval beter dan investeren in een 2,0 liter. Zie zo'n 2 liter aan het eind van het jaar maar eens kwijt te raken.
WRC fan

Berichtdoor baleno78 » di feb 28, 2012 12:27

WRC fan schreef:Met ABC'tje bedoelt hij waarschijnlijk dat hij dus een aantal Nederlandse rally's in de Fiesta gaat rijden, omdat hij ook ingeschreven staat voor het NK.

Ben benieuwd wat dit met het kampioenschap doet. Hopelijk trekt het Kuipers, Van Eldik en Ten Brinke over de streep. Zou trouwens wel heel mooi zijn om twee Fiesta's (Van Loon en Kuipers) en twee Mini's (Van Eldik en Swaanen) in het Nederlands kampioenschap te hebben. Investeren in een 1,6 liter lijkt me in ieder geval beter dan investeren in een 2,0 liter. Zie zo'n 2 liter aan het eind van het jaar maar eens kwijt te raken.

Ah ok, dat zou idd ook kunnen! :D

Ja het zou zomaar een heel leuk kampioenschap kunnen worden....
Bert de Jong - Voormalig kampioen
Swaanen - Voormalig kampioen
van Loon - Voormalig kampioen
Ten Brinke - Voormalig kampioen
van Eldik - Voormalig kampioen
D. Kuipers - Geen kampioen wel goed gepresteerd in het WRC
Bob de Jong - Voormalig NNRK Kampioen maar in een EVO R4 weinig kans tegen de WRC's

Wie o wie zal er met de titel vandoor gaan.....
Wel erg voorbarig allemaal maar wat zou het vet zijn als ze dit jaar allemaal mee doen!
baleno78

Berichtdoor ZZR Fan » di feb 28, 2012 12:30

Als er maar een recente Focus WRC en een Subaru S12 op de rallypaden blijft vind ik alles prima :lol:

btw Bob de Jong start dit jaar met grof geschut, want volgens de site van de TankS Rally komen vader en zoon met zeer potente auto's aan de start.
Afbeelding
ZZR Fan

Berichtdoor rallyfan 5396 » di feb 28, 2012 13:10

ZZR Fan schreef:Als er maar een recente Focus WRC en een Subaru S12 op de rallypaden blijft vind ik alles prima :lol:

btw Bob de Jong start dit jaar met grof geschut, want volgens de site van de TankS Rally komen vader en zoon met zeer potente auto's aan de start.

Dan ben ik bang dat de subaru S12 al weg is, want die is helaas al verkocht! :cry:
Brabant rallyland natuurlijk!!! :wink:
rallyfan 5396

Berichtdoor baleno78 » di feb 28, 2012 13:11

ZZR Fan schreef:Als er maar een recente Focus WRC en een Subaru S12 op de rallypaden blijft vind ik alles prima :lol:

Met 2 potente bolides, EVO X R4 is toch ook zeker een potente wagen, zeker gezien het startveld tot nu toe.
baleno78

Berichtdoor autosport-media » di feb 28, 2012 13:12

Bob de Jong heeft een WRC aangeschaft ?
autosport-media

Berichtdoor baleno78 » di feb 28, 2012 13:23

autosport-media schreef:Bob de Jong heeft een WRC aangeschaft ?

Waar haal je die wijsheid vandaan dan????
baleno78

Berichtdoor Holkers » di feb 28, 2012 13:24

Het vraagteken is een leesteken dat men aan het einde van een vraagzin plaatst, om duidelijk te maken dat het een vraag is
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor merijnb_ » di feb 28, 2012 13:35

Ik lees allerlei nieuws en geruchten over van Loon, van Eldik, Kuipers, Swaanen en de Jong.
Hoe zit het met de heren Bolhaar en Huzink?
Rijden zij dit jaar nog een NK en zoja in welke auto's?
Blijft Bolhaar in de Skoda Fabia WRC '05 en Huzink in de S12?
merijnb_

Berichtdoor autosport-media » di feb 28, 2012 13:38

Huzink gaf aan op Twitter dat hij dit jaar geen kampioenschap gaat rijden en de S12 is verkocht (wat ik gelezen/gezien heb aan de foto's)
autosport-media

Berichtdoor PatrickTwente » di feb 28, 2012 13:41

Bolhaar gaat het ONK rijden met de nieuw opgebouwde Fabia WRC
PatrickTwente

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden