PatrickTwente schreef:Bolhaar gaat het ONK rijden met de nieuw opgebouwde Fabia WRC
Is hij wel op tijd met inschrijven ... gezien dat tot de 25e kon
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
PatrickTwente schreef:Bolhaar gaat het ONK rijden met de nieuw opgebouwde Fabia WRC
Holkers schreef:Het vraagteken is een leesteken dat men aan het einde van een vraagzin plaatst, om duidelijk te maken dat het een vraag is
baleno78 schreef:autosport-media schreef:Bob de Jong heeft een WRC aangeschaft ?
Waar haal je die wijsheid vandaan dan????
autosport-media schreef:baleno78 schreef:autosport-media schreef:Bob de Jong heeft een WRC aangeschaft ?
Als je een beetje logisch na gaat denken. Ze komen beide met zeer potente auto's aan de start. Als Bert al met de Lancer WRC aan de start komt, is de EVO R4 niet meer zo potent. En hij zou al een tijd bezig zijn met een nieuwe auto van wat ik gelezen heb. Als het dus zeer potent is zal het haast wel een WRC wezen.
autosport-media schreef:baleno78 schreef:autosport-media schreef:Bob de Jong heeft een WRC aangeschaft ?
Als je een beetje logisch na gaat denken. Ze komen beide met zeer potente auto's aan de start. Als Bert al met de Lancer WRC aan de start komt, is de EVO R4 niet meer zo potent. En hij zou al een tijd bezig zijn met een nieuwe auto van wat ik gelezen heb. Als het dus zeer potent is zal het haast wel een WRC wezen.
autosport-media schreef:PatrickTwente schreef:Bolhaar gaat het ONK rijden met de nieuw opgebouwde Fabia WRC
Is hij wel op tijd met inschrijven ... gezien dat tot de 25e kon
WRC fan schreef:Vind ik eerlijk gezegd niet echt een super potente auto. Zo'n oude WRC, en dan ook nog eens zo onbetrouwbaar, dan lijkt mij een R4 bijna even snel.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten