Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
baleno78 schreef:Arjan19 schreef:Wat gaat ten brinke doen dit jaar dan?
Als we toch aan het speculeren zijn....
Dat weet ik dan helaas weer niet!!
Ze hebben het hier op het forum erover gehad dat ie met een C4 WRC bezig is maar heb geen idee of dat ook zo is. Ik hoop in ieder geval dat hij er toch ook voor kiest om mee te doen....
rallyfan 5396 schreef:baleno78 schreef:Arjan19 schreef:Wat gaat ten brinke doen dit jaar dan?
Ze hebben het hier op het forum erover gehad dat ie met een C4 WRC bezig is maar heb geen idee of dat ook zo is. Ik hoop in ieder geval dat hij er toch ook voor kiest om mee te doen....
Er zijn toch 2 C4's hier in de buurt van Nederland en een is in het gebruik van Tsjoen en die ander was voor Romain maar die rijdt volgens mij niet meer met deze auto i.v.m. geld gebrek! Dus er is naar mijn mening er nog een beschikbaar.
mmrizio schreef:Als Peugeot, Skoda, Ford, Subaru enz. allemaal enkele S2000/R4/R4t/RRC importeur-auto's willen inzetten in het NK, dan zullen er niet veel zijn die tegen een verbod van de oude WRC's zijn.
Tot die tijd stel ik voor dat we ze gewoon laten rijden
rallyfan 5396 schreef:Hans Weijs zal dan wel voor VW rijden met zijn Skoda, maar kan daar wel een beter resultaat meehalen.
Er staan een 5tal C4's bij PH-sport. De wagen waar Romain vorig jaar mee reed heeft veel in italie/frankrijk gereden met verschillende piloten.rallyfan 5396 schreef:baleno78 schreef:Arjan19 schreef:Wat gaat ten brinke doen dit jaar dan?
Er zijn toch 2 C4's hier in de buurt van Nederland en een is in het gebruik van Tsjoen en die ander was voor Romain maar die rijdt volgens mij niet meer met deze auto i.v.m. geld gebrek! Dus er is naar mijn mening er nog een beschikbaar.
Eight_Gear schreef:Roep ik nu iets heel geks als ik zeg: Erik van Loon met een Fiesta in WRC Duitsland?
*dream mode on* Of misschien Hans Weijs wel, zal dan niet de eerste keer zijn dat Van Loon z'n auto 'uitleent' aan Hans. *dream mode off*
Dat heb je fout.WRC fan schreef:briljant schreef:verklaar je nader?WRC fan schreef:Bovendien, waarom zou je zo'n 'oude' WRC aanschaffen als je hem maar een jaar kunt gebruiken?
Volgens mij mogen de oude 2liter WRC's alleen dit jaar nog maar gebruikt geworden. Klopt dat of heb ik dat fout, weet iemand daar meer van?
briljant schreef:Dat heb je fout.WRC fan schreef:briljant schreef:verklaar je nader?WRC fan schreef:Bovendien, waarom zou je zo'n 'oude' WRC aanschaffen als je hem maar een jaar kunt gebruiken?
Volgens mij mogen de oude 2liter WRC's alleen dit jaar nog maar gebruikt geworden. Klopt dat of heb ik dat fout, weet iemand daar meer van?
Ze mogen voorlopig nog gewoon blijven rijden in Nederland.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten