TWENGELTJE schreef:Vossen heeft een hele goede eigen monteur maar ook goede connecties met v.d.heuvel
geloof ik best maar met de evo x had hij ook altijd problemen/excuses waarom het niet goed ging!
misschien heeft ie gewoon zijn beste tijd gehad?
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
TWENGELTJE schreef:Vossen heeft een hele goede eigen monteur maar ook goede connecties met v.d.heuvel
Bartrallyfan schreef:het zou toch prachtig zijn als we deze unike auto met dit geweldigge geluid op de proeven blijven zien! dus ik hoop dat het wat wordt, dan maar wat minder snel als een van die vele groep-N evo's!
mastersevius schreef:op die leeftijd heb je misschien niet meer van die snelle reflexen als de jonkies maar bij een wedstrijd met moeiijke omstandigheden zoals veel regen en modder dan komen de ervaren mannen toch bovendrijven.
briljant schreef:Dat heb je fout.WRC fan schreef:briljant schreef:verklaar je nader?WRC fan schreef:Bovendien, waarom zou je zo'n 'oude' WRC aanschaffen als je hem maar een jaar kunt gebruiken?
Volgens mij mogen de oude 2liter WRC's alleen dit jaar nog maar gebruikt geworden. Klopt dat of heb ik dat fout, weet iemand daar meer van?
Ze mogen voorlopig nog gewoon blijven rijden in Nederland.
WRC fan schreef:briljant schreef:Dat heb je fout.WRC fan schreef:briljant schreef:verklaar je nader?WRC fan schreef:Bovendien, waarom zou je zo'n 'oude' WRC aanschaffen als je hem maar een jaar kunt gebruiken?
Volgens mij mogen de oude 2liter WRC's alleen dit jaar nog maar gebruikt geworden. Klopt dat of heb ik dat fout, weet iemand daar meer van?
Ze mogen voorlopig nog gewoon blijven rijden in Nederland.
Oké, dankje voor de informatie. Het is in ieder geval wel mooi dat deze auto weer terug komt. Bij nader inzien vind ik het eigenlijk beter dan zo'n groep N auto waar er toch al heel veel van rondrijden in Nederland.
Robert_ schreef:Nja laat H. Vossen lekker rijden, ik denk dat niemand het hem kwalijk kan nemen dat 'ie niet meer meedoet voor de algemene overwinningen, die tijden liggen ver achter de eerste rally die ikzelf (en anderen) zullen hebben bezocht.
Vind het zelf juist ontzettend gaaf dat iemand op zijn leeftijd nog regelmatig meedoet aan NK's en WRC rallys (het had mijn opa kunnen zijn...) en met dat in het achterhoofd maakt het het juist zo leuk dat zulke personen nog rijden, afgezien van de prestaties.
Die Lancer WRC blijft met de juiste piloten echt wel een aanwinst. T zal dan misschien een draak zijn om te besturen, maar de doorkomsten van Jasper in de EGR (voodat 'ie crashte ja...) staan me nog steeds bij.
baleno78 schreef:dan komen ze dichter in de buurt van de jonkies maar kan me geen wedstrijd in de evo x herinneren waarin hij sneller was dan de jonkies! Toen hij in de wrc reed kon hij ze net voor blijven.
Lijkt me dan toch dat de wrc sneller is dan de evo x
baleno78 schreef:Heb net weer van iemand anders hetzelfde gehoord de ex WRC van Vossen is Bob de Jong serieus mee bezig.
Ze gaan 'm 14 maart testen op Niederrhein!!
mantaboy schreef:baleno78 schreef:Heb net weer van iemand anders hetzelfde gehoord de ex WRC van Vossen is Bob de Jong serieus mee bezig.
Ze gaan 'm 14 maart testen op Niederrhein!!
Gaan we beiden op 14 maart kijken daar. Dan zullen we wel zien wat er rond gaat rijden.
Mazzo schreef:Van Loon met een Fiesta WRC aan de start in Emmeloord....
Bron: http://www.tanksrally.nl
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast