Nieuws en geruchten 2012

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor baleno78 » wo feb 29, 2012 22:17

TWENGELTJE schreef:Vossen heeft een hele goede eigen monteur maar ook goede connecties met v.d.heuvel

geloof ik best maar met de evo x had hij ook altijd problemen/excuses waarom het niet goed ging!
misschien heeft ie gewoon zijn beste tijd gehad?
baleno78

Berichtdoor Bartrallyfan » wo feb 29, 2012 22:21

het zou toch prachtig zijn als we deze unike auto met dit geweldigge geluid op de proeven blijven zien! dus ik hoop dat het wat wordt, dan maar wat minder snel als een van die vele groep-N evo's!
rallyfanteam "de bende rond venray"
Bartrallyfan

Berichtdoor mastersevius » wo feb 29, 2012 22:22

op die leeftijd heb je misschien niet meer van die snelle reflexen als de jonkies maar bij een wedstrijd met moeiijke omstandigheden zoals veel regen en modder dan komen de ervaren mannen toch bovendrijven.
mastersevius

Berichtdoor baleno78 » wo feb 29, 2012 22:23

Bartrallyfan schreef:het zou toch prachtig zijn als we deze unike auto met dit geweldigge geluid op de proeven blijven zien! dus ik hoop dat het wat wordt, dan maar wat minder snel als een van die vele groep-N evo's!

precies, ik denk alleen niet als ze hiervoor kiezen dat ie langzamer zal zijn dan de groep N anders zou het nergens op slaan.....
baleno78

Berichtdoor baleno78 » wo feb 29, 2012 22:27

mastersevius schreef:op die leeftijd heb je misschien niet meer van die snelle reflexen als de jonkies maar bij een wedstrijd met moeiijke omstandigheden zoals veel regen en modder dan komen de ervaren mannen toch bovendrijven.

dan komen ze dichter in de buurt van de jonkies maar kan me geen wedstrijd in de evo x herinneren waarin hij sneller was dan de jonkies! Toen hij in de wrc reed kon hij ze net voor blijven.

Lijkt me dan toch dat de wrc sneller is dan de evo x
baleno78

Berichtdoor baleno78 » wo feb 29, 2012 22:29

zelfde met van deijne in zijn R4, hij kon afgelopen weekend zijn zoon niet bijhouden en die rijdt in een suzuki swift ????
baleno78

Berichtdoor WRC fan » wo feb 29, 2012 22:31

briljant schreef:
WRC fan schreef:
briljant schreef:
WRC fan schreef:Bovendien, waarom zou je zo'n 'oude' WRC aanschaffen als je hem maar een jaar kunt gebruiken?
verklaar je nader?

Volgens mij mogen de oude 2liter WRC's alleen dit jaar nog maar gebruikt geworden. Klopt dat of heb ik dat fout, weet iemand daar meer van?
Dat heb je fout.
Ze mogen voorlopig nog gewoon blijven rijden in Nederland.

Oké, dankje voor de informatie. Het is in ieder geval wel mooi dat deze auto weer terug komt. Bij nader inzien vind ik het eigenlijk ook beter dan zo'n groep N auto waar er toch al heel veel van rondrijden in Nederland.
Laatst bijgewerkt door WRC fan op wo feb 29, 2012 22:34, in totaal 1 keer bewerkt.
WRC fan

Berichtdoor baleno78 » wo feb 29, 2012 22:34

WRC fan schreef:
briljant schreef:
WRC fan schreef:
briljant schreef:
WRC fan schreef:Bovendien, waarom zou je zo'n 'oude' WRC aanschaffen als je hem maar een jaar kunt gebruiken?
verklaar je nader?

Volgens mij mogen de oude 2liter WRC's alleen dit jaar nog maar gebruikt geworden. Klopt dat of heb ik dat fout, weet iemand daar meer van?
Dat heb je fout.
Ze mogen voorlopig nog gewoon blijven rijden in Nederland.

Oké, dankje voor de informatie. Het is in ieder geval wel mooi dat deze auto weer terug komt. Bij nader inzien vind ik het eigenlijk beter dan zo'n groep N auto waar er toch al heel veel van rondrijden in Nederland.

Precies, ik heb hetzelfde, hoe meer ik erover nadenk hoe beter ik de keuze vind!
baleno78

Berichtdoor Mazzo » wo feb 29, 2012 22:53

Van Loon met een Fiesta WRC aan de start in Emmeloord....

Bron: http://www.tanksrally.nl
Mazzo

Berichtdoor Robert_ » wo feb 29, 2012 22:58

Nja laat H. Vossen lekker rijden, ik denk dat niemand het hem kwalijk kan nemen dat 'ie niet meer meedoet voor de algemene overwinningen, die tijden liggen ver achter de eerste rally die ikzelf (en anderen) zullen hebben bezocht.

Vind het zelf juist ontzettend gaaf dat iemand op zijn leeftijd nog regelmatig meedoet aan NK's en WRC rallys (het had mijn opa kunnen zijn...) en met dat in het achterhoofd maakt het het juist zo leuk dat zulke personen nog rijden, afgezien van de prestaties.

Die Lancer WRC blijft met de juiste piloten echt wel een aanwinst. T zal dan misschien een draak zijn om te besturen, maar de doorkomsten van Jasper in de EGR (voodat 'ie crashte ja...) staan me nog steeds bij.
Afbeelding
www.robertvierhout.nl
Robert_

Berichtdoor baleno78 » wo feb 29, 2012 23:01

Robert_ schreef:Nja laat H. Vossen lekker rijden, ik denk dat niemand het hem kwalijk kan nemen dat 'ie niet meer meedoet voor de algemene overwinningen, die tijden liggen ver achter de eerste rally die ikzelf (en anderen) zullen hebben bezocht.

Vind het zelf juist ontzettend gaaf dat iemand op zijn leeftijd nog regelmatig meedoet aan NK's en WRC rallys (het had mijn opa kunnen zijn...) en met dat in het achterhoofd maakt het het juist zo leuk dat zulke personen nog rijden, afgezien van de prestaties.

Die Lancer WRC blijft met de juiste piloten echt wel een aanwinst. T zal dan misschien een draak zijn om te besturen, maar de doorkomsten van Jasper in de EGR (voodat 'ie crashte ja...) staan me nog steeds bij.

was ook niks ten nadele van H. Vossen maar ik snapte niet dat ze die auto zo aan het afkraken waren.
Denk dat menig mens jaloers is op de kunsten van H. Vossen :)
baleno78

Berichtdoor mantaboy » do maart 01, 2012 0:18

baleno78 schreef:dan komen ze dichter in de buurt van de jonkies maar kan me geen wedstrijd in de evo x herinneren waarin hij sneller was dan de jonkies! Toen hij in de wrc reed kon hij ze net voor blijven.

Lijkt me dan toch dat de wrc sneller is dan de evo x

Vossen heeft al diverse malen de groep N gewonnen voordat hij de overstap maakte naar de WRC, als hij de 10 op punt heeft zijn er erg weinig die hem kunnen volgen, dat weet ik zeker.
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
mantaboy

Berichtdoor mantaboy » do maart 01, 2012 0:19

baleno78 schreef:Heb net weer van iemand anders hetzelfde gehoord de ex WRC van Vossen is Bob de Jong serieus mee bezig.
Ze gaan 'm 14 maart testen op Niederrhein!!

Gaan we beiden op 14 maart kijken daar. Dan zullen we wel zien wat er rond gaat rijden. :wink:
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
mantaboy

Berichtdoor baleno78 » do maart 01, 2012 9:26

mantaboy schreef:
baleno78 schreef:Heb net weer van iemand anders hetzelfde gehoord de ex WRC van Vossen is Bob de Jong serieus mee bezig.
Ze gaan 'm 14 maart testen op Niederrhein!!

Gaan we beiden op 14 maart kijken daar. Dan zullen we wel zien wat er rond gaat rijden. :wink:

Ik vind het goed, was sowieso al van plan om te gaan. Rond 11 uur start de test!

Nogmaals niks ten nadele van H. Vossen het ging mij puur om het afkraken van die auto waarvan ik vind dat dat onterecht is.
baleno78

Berichtdoor Holkers » do maart 01, 2012 9:29

Mazzo schreef:Van Loon met een Fiesta WRC aan de start in Emmeloord....

Bron: http://www.tanksrally.nl

Loon, Loor, wat maakt het uit...
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden