TankS Rally 2012

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor MartijnB » do maart 01, 2012 0:14

baleno78 schreef:
RallyRon schreef:Hatsikiedee! Van Loon doet poging naar het grijpen van de titel 2012 met een Fiesta WRC! :D Te beginnen dus met de TankS rally....

zal toch wel lastig zijn, volgens mij moet je wat wilder rijden dan met de focus en alle 2 liter wrc's. Dus is nog zeker geen gewonnen race.....

De spreekwoordelijke stuurlui staan weer duiderlijkewijs aan de spreekwoordelijke wal..............!

O.a. met je domme geleuter over dat ie bang is....

Ooit al een rallyauto bestuurd? behalve een met een RC afstandsbediening. Of eentje op de PC of playstation.

je doet me een beetje denken aan Waldorf en Statler

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door MartijnB op do maart 01, 2012 0:27, in totaal 3 keer bewerkt.
MartijnB

Berichtdoor mantaboy » do maart 01, 2012 0:16

baleno78 schreef:zal toch wel lastig zijn, volgens mij moet je wat wilder rijden dan met de focus en alle 2 liter wrc's. Dus is nog zeker geen gewonnen race.....

Tuurlijk.. :?

Weet je ook precies waarom de auto zich wilder lijkt te gedragen?
Misschien al eens gedacht aan de verschillen in diffs en ophanging?
Laatste keer dat ik met iemand sprak met recente en oudere wrc ervaring was het juist dat de nieuwe wrc's meer grip hebben en veel meer toelaten dan de oudere wrc's.
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
mantaboy

Berichtdoor baleno78 » do maart 01, 2012 9:41

@ MartijnB - heb zelfs nog nooit met een playstation of bestuurbare wagen gereden. Mijn info haal ik net zoals iedereeen uit het lezen van bepaalde artikelen.

@ Mantaboy - we zullen uiteindelijk zien hoe goed Mr. van Loon is, zou nou wel een beetje tegenvallen als hij dan geen kampioen wordt. Volgens jou ervaringen moet het dus de spreekwoordelijke "walk in the park" zijn.
Fantastisch heb ik nu al een prijs gewonnen en het seizoen moet nog beginnen!! :lol:

@ merijnb_ - Dennis Kuipers of van Loon vind ik nog wel een behoorlijk verschil maar goed we wachten netjes af....

@ iedereen - ik merk duidelijk dat er een paar fans op hun spreekwoordelijke "p#k" getrapt zijn. Ik constateer enkel en geef mijn mening daar is dit forum toch voor? Zo niet, kan dit forum net zo goed stoppen. Iedereen die zo enorm in de aanval gaat zal vast wel denken dat ik ergens toch een beetje gelijk heb maar het niet willen toegeven omdat ze bekend zijn met of fan zijn van die persoon......

kortom het beloofd een mooi rally jaar te worden met nog menig dom lullen.

Dus mijn voorstel en hoe trots ik ook ben op de prijs die je me nu al hebt gegeven is dat we die prijs pas aan het eind van het seizoen uitdelen. Kunnen we gelijk zien wie er nu echt dom heeft zitten lullen...... :lol:
baleno78

Berichtdoor MartijnB » do maart 01, 2012 9:55

Het is je vorm van bewoording die ergenis kweekt Harm Jan.
MartijnB

Berichtdoor Holkers » do maart 01, 2012 10:07

Kan wel vragen of je met het verkeerde been uit bed gestapt bent Martijn, maar volgens mij lag je er toen nog niet in. Wat een overdreven reactie weer. Je doet me denken aan:

Afbeelding
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor briljant » do maart 01, 2012 11:11

Ik vind je post lekkere humor Maarten.

Maar ik ben het eigenlijk wel met Martijn eens.
(maar dat hebben velen ook regelmatig bij Martijn en mijn eigen post's :wink: )
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor Holkers » do maart 01, 2012 11:13

Ben wel deels eens, maar de overtreffende trap van de overtreffende trap opzoeken is ook niet zo treffend... eeeuh :? snap je ;)
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor autosport-media » do maart 01, 2012 11:33

Dan wordt het wel een flinke trap ... we zien wel wat er gaat rijden dit seizoen. Dan nog eens zien of de geruchten waar rallyreport het over heeft dat een buitenlandse toprijder met een WRC deelneemt aan het ONRK.
autosport-media

Berichtdoor Theo Dage » do maart 01, 2012 11:45

Zullen we nu weer on-topic gaan dames :roll:
Als je denkt dat veilligheid "duur" is, probeer dan eens een ongeluk :!:
Theo Dage

Berichtdoor mantaboy » do maart 01, 2012 13:56

baleno78 schreef: Mijn info haal ik net zoals iedereeen uit het lezen van bepaalde artikelen.

@ Mantaboy - we zullen uiteindelijk zien hoe goed Mr. van Loon is, zou nou wel een beetje tegenvallen als hij dan geen kampioen wordt. Volgens jou ervaringen moet het dus de spreekwoordelijke "walk in the park" zijn.
Fantastisch heb ik nu al een prijs gewonnen en het seizoen moet nog beginnen!! :lol:

Dus mijn voorstel en hoe trots ik ook ben op de prijs die je me nu al hebt gegeven is dat we die prijs pas aan het eind van het seizoen uitdelen. Kunnen we gelijk zien wie er nu echt dom heeft zitten lullen...... :lol:

Jij, ik haalde alleen de verschillen aan tussen een oudere en nieuwe WRC, jij leest daarin dat ik denk dat van Loon zo kampioen word.

Misschien al die artikelen nog eens lezen. :wink:
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
mantaboy

Berichtdoor baleno78 » do maart 01, 2012 15:39

mantaboy schreef:
baleno78 schreef:zal toch wel lastig zijn, volgens mij moet je wat wilder rijden dan met de focus en alle 2 liter wrc's. Dus is nog zeker geen gewonnen race.....

Tuurlijk.. :?

Weet je ook precies waarom de auto zich wilder lijkt te gedragen?
Misschien al eens gedacht aan de verschillen in diffs en ophanging?
Laatste keer dat ik met iemand sprak met recente en oudere wrc ervaring was het juist dat de nieuwe wrc's meer grip hebben en veel meer toelaten dan de oudere wrc's.

bron: http://www.wrc.com/news/ford-drivers-ge ... ?fid=13790

The biggest difference between the Fiesta RS WRC and the outgoing Focus RS WRC is the engine. There is less torque from the 1.6 litre engine in the Fiesta than we have from the 2.0-litre unit in the Focus, and it requires a different driving style as a result. The engine needs to be kept at high revs.

"A slightly more aggressive approach is needed, especially in slower corners, where the driver needs to take command and attack harder, rather than letting the car do the work," added Hirvonen.

Geen idee hoe goed je engels is maar hier staat waarom ik dat denk......
Vandaar dus dat ik zeg dat het voor van Loon nog lang geen gewonnen race is.
baleno78

Berichtdoor Leo » do maart 01, 2012 15:43

Gaan we allemaal gekke koppen plaatsen?
Ik heb ook nog wel wat liggen van Bassie en Adriaan.

Dus wie wil er nog meer gekke koppen zien?

:roll: :roll: :roll:
Leo

Berichtdoor official29111 » do maart 01, 2012 16:21

baleno78 schreef:@ MartijnB - heb zelfs nog nooit met een playstation of bestuurbare wagen gereden. Mijn info haal ik net zoals iedereeen uit het lezen van bepaalde artikelen.

@ merijnb_ - Dennis Kuipers of van Loon vind ik nog wel een behoorlijk verschil maar goed we wachten netjes af....

@ iedereen - ik merk duidelijk dat er een paar fans op hun spreekwoordelijke "p#k" getrapt zijn. Ik constateer enkel en geef mijn mening daar is dit forum toch voor? Zo niet, kan dit forum net zo goed stoppen. Iedereen die zo enorm in de aanval gaat zal vast wel denken dat ik ergens toch een beetje gelijk heb maar het niet willen toegeven omdat ze bekend zijn met of fan zijn van die persoon......

Harm-Jan, dit soort reacties op jouw eerdere posts zijn heel normaal op dit forum. Er heerst een permanent verbod op enthousiasme. Hoe kun je nou denken dat jij er verstand van hebt! je hebt nog nooit in een rallyauto gereden terwijl Jean-Pierre,........ nou kijk maar eens op youtube wat die allemaal kan met een BMW in de sneeuw! En voor Martijn is het nog maar een kwestie van tijd voordat ie Nederlands kampioen wordt......

Met andere woorden, laat ze maar lullen! :lol: :lol:
official29111

Berichtdoor official29111 » do maart 01, 2012 16:23

briljant schreef:Ik vind je post lekkere humor Maarten.

Maar ik ben het eigenlijk wel met Martijn eens.
(maar dat hebben velen ook regelmatig bij Martijn en mijn eigen post's :wink: )

Wat een arrogant gelul. Je bent zeker vertegenwoordiger is het niet??
official29111

Berichtdoor baleno78 » do maart 01, 2012 16:31

official29111 schreef:
baleno78 schreef:@ MartijnB - heb zelfs nog nooit met een playstation of bestuurbare wagen gereden. Mijn info haal ik net zoals iedereeen uit het lezen van bepaalde artikelen.

Harm-Jan, dit soort reacties op jouw eerdere posts zijn heel normaal op dit forum. Er heerst een permanent verbod op enthousiasme. Hoe kun je nou denken dat jij er verstand van hebt! je hebt nog nooit in een rallyauto gereden terwijl Jean-Pierre,........ nou kijk maar eens op youtube wat die allemaal kan met een BMW in de sneeuw! En voor Martijn is het nog maar een kwestie van tijd voordat ie Nederlands kampioen wordt......

Met andere woorden, laat ze maar lullen! :lol: :lol:

hahahaha, gelukkig ik begon al te denken dat je een coureur moest zijn om hier mee te mogen praten!

Wat ze er ook van zeggen, ik vind het vet dat Bob de Jong voor zo'n auto of welke auto dan ook kiest omdat ik van de sport geniet!
Ik ga 14 maart gewoon lekker kijken....
baleno78

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden