TankS Rally 2012

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Sjeik1981 » do maart 08, 2012 21:13

zit toch serieus te denken om af te reizen naar de polder. Beslis volgende week voor definitief.
Sjeik1981

Berichtdoor mastersevius » do maart 08, 2012 21:40

Gewoon komen! organisatie heeft goed zijn best gedaan weer en 20 leuke proeven neergelegd!

Deelnemersveld is leuk en gevarieerd met in totaal meer dan 80 deelnemers (incl shortrally)
mastersevius

Berichtdoor astra driver » do maart 08, 2012 21:56

ik zie net op facebook dat dennis kuiper komt met een sub s14.....
is zeker een mogelijke winnaar van dit jaar :D
astra driver

Berichtdoor WRC fan » do maart 08, 2012 22:17

Dennis moet eigenlijk gewoon met de Porsche komen. En dan rijden met ballen, zoals Snijers het deed en Van Parijs in België en Olaf Dobberkau in Duitsland het doen.
WRC fan

Berichtdoor TWENGELTJE » do maart 08, 2012 22:17

wakker ???
TWENGELTJE

Berichtdoor mantaboy » vr maart 09, 2012 3:19

Nog wel, heeft het nog nut om voor die 40 minuten te gaan slapen?
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
mantaboy

Berichtdoor mitsufan3 » vr maart 09, 2012 9:19

Hier alvast een weersvooruitzicht. Ik heb even de 2 belangrijkste weermodellen voor de lange termijn bekeken en die zien er behoorlijk consistent uit. Toch moeten we rekening houden met de lange termijn waar we over spreken, want in theorie kan het nog 20x veranderen.

Het lijkt er op dat beide dagen droog zullen verlopen, met vooral op vrijdag flink wat ruimte voor de zon. De temperatuur zal daarbij flink oplopen. Ik hou het voorlopig op zo'n 15 graden, maar het weermodel EC laat zelfs uitschieters naar 18/19 graden zien. Zaterdag ruimte voor de zon, maar later op de dag lijkt meer bewolking te komen, echter de depressie bereikt ons pas zondag/maandag. Ook zaterdag temperaturen rond de 15 graden. De nachten, voornamelijk op vrijdagnacht, zullen vrij koud verlopen vanwege de heldere condities. Mogelijk tegen het vriespunt. Verdere details kan ik niet noemen, die zijn morgen toch weer anders. Maar het ziet er wel goed uit!
mitsufan3

Berichtdoor Robert_ » vr maart 09, 2012 11:16

Jammer, bij de tanks hoort het zeiknat te zijn. Zal zo weer een rally worden zonder al te veel spektakel.
Afbeelding
www.robertvierhout.nl
Robert_

Berichtdoor autosport-media » vr maart 09, 2012 11:22

Robert, je weet het maar nooit. Je kent de filmpjes waar Joost staat te filmen. Daar gebeurt altijd wel iets ;) Maar we wachten wel af volgende week.
autosport-media

Berichtdoor baleno78 » vr maart 09, 2012 11:53

Iemand al enig idee in welke kleuren de WRC rijders dit jaar starten in de Tank S of zal het allemaal ver hetzelfde zijn als afgelopen jaar/jaren?
Laatst bijgewerkt door baleno78 op vr maart 09, 2012 11:57, in totaal 1 keer bewerkt.
baleno78

Berichtdoor merijnb_ » vr maart 09, 2012 11:56

Iemand enig idee hoe laat de definitieve deelnemers lijst online komt te staan?
merijnb_

Berichtdoor Jacco Hartog » vr maart 09, 2012 11:59

vandaag om 22:00 uur
Eigen Bedrijf: StreetXclusivE.com
Opbouw RallyAuto: Hartog Rallysport
Jacco Hartog

Berichtdoor rallysport friesland » vr maart 09, 2012 12:14

van mij mag het gewoon droog zijn. Want anders staan veel mensen vrijwillig in de regen. En daar bij komt dat er een paar proeven bij zitten die als het droog is als gewoon mooi zijn om te rijden /te bekijken. Het nadeel wat regen ook mee brengt is dat er mogelijk proeven niet worden gereden ivm de veiligheid . En ja het zou jammer zijn als Kuipers de porsch thuis laat maar daar tegen over zijn er maar een paar proeven waar hij die echt uit kan laten.

We zien wel wat hij mee brengt. Nog een weekje wachten en dat mogen we weer buiten spelen. En wie er wint? Ik weet het niet. ik ga voor Jacco.
rallysport friesland

Berichtdoor pedduhwick » vr maart 09, 2012 12:22

rallysport friesland schreef:van mij mag het gewoon droog zijn. Want anders staan veel mensen vrijwillig in de regen. En daar bij komt dat er een paar proeven bij zitten die als het droog is als gewoon mooi zijn om te rijden /te bekijken. Het nadeel wat regen ook mee brengt is dat er mogelijk proeven niet worden gereden ivm de veiligheid . En ja het zou jammer zijn als Kuipers de porsch thuis laat maar daar tegen over zijn er maar een paar proeven waar hij die echt uit kan laten.

We zien wel wat hij mee brengt. Nog een weekje wachten en dat mogen we weer buiten spelen. En wie er wint? Ik weet het niet. ik ga voor Jacco.

Kijk even een paar posten hierboven.. :wink:

astra driver
Geplaatst: Do Mrt 08, 2012 10:56 pm Onderwerp:
ik zie net op facebook dat dennis kuiper komt met een sub s14.....
is zeker een mogelijke winnaar van dit jaar
pedduhwick

Berichtdoor Jacco Hartog » vr maart 09, 2012 12:38

rallysport friesland schreef:van mij mag het gewoon droog zijn. Want anders staan veel mensen vrijwillig in de regen. En daar bij komt dat er een paar proeven bij zitten die als het droog is als gewoon mooi zijn om te rijden /te bekijken. Het nadeel wat regen ook mee brengt is dat er mogelijk proeven niet worden gereden ivm de veiligheid . En ja het zou jammer zijn als Kuipers de porsch thuis laat maar daar tegen over zijn er maar een paar proeven waar hij die echt uit kan laten.

We gaan het proberen.... echt waar!
maar de concurrentie is zeer sterk.

:wink:
Eigen Bedrijf: StreetXclusivE.com
Opbouw RallyAuto: Hartog Rallysport
Jacco Hartog

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden