TankS Rally 2012

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor WRC fan » vr maart 09, 2012 12:42

Er worden wel eens wat negatieve dingen over de jonge forumleden gezegd hier. Maar de 40+ers kunnen er ook wat van. :roll:
WRC fan

Berichtdoor Jacco Hartog » vr maart 09, 2012 12:47

Waar heb jij het nu over... :?:
Eigen Bedrijf: StreetXclusivE.com
Opbouw RallyAuto: Hartog Rallysport
Jacco Hartog

Berichtdoor Robert_ » vr maart 09, 2012 13:03

autosport-media schreef:Robert, je weet het maar nooit. Je kent de filmpjes waar Joost staat te filmen. Daar gebeurt altijd wel iets ;) Maar we wachten wel af volgende week.

Joost, welke Joost? :wink: Ik ben zelf ook goed bekend in de omgeving en weet de juiste plekken echt wel te vinden, maar zonder regen is het gewoon een rally die een stuk minder spektaculair is, daarnaast hoort het ook wel een beetje bij de seizoensopener van het NK. Natuurlijk weet je het nooit, maar als het overal nat is komt het veel meer aan op wagenbeheersing en dat zie je terug langs de proeven. Ik sta er niet om nét die 1e auto van de 50 te zien crashen, ik wil ze allemaal hard zien werken, glijden en driften. :wink:
Afbeelding
www.robertvierhout.nl
Robert_

Berichtdoor Richie » vr maart 09, 2012 13:08

weet iemand of de rally vrijdagavond de proef over de Munt rijd en hoe laat?
Richie

Berichtdoor pedduhwick » vr maart 09, 2012 13:13

Jacco Hartog schreef:Waar heb jij het nu over... :?:

Ik denk dat Martin het heeft over het lezen van een aantal forumbezoekers afgelopen tijd. Elke keer wordt er een opmerking gemaakt/vraag gesteld terwijl het antwoordt er nog geen 2 posten boven staat. En dat het eerst vaak de 'jonge' jochies waren, maar dat de laatste tijd ook wel veel 'ouderen' zulke vragen stellen. Denk dat je het niet persoonlijk op moet vatten Jacco en volgens mij ben je ook nog geen 40 :P :lol:
Laatst bijgewerkt door pedduhwick op vr maart 09, 2012 13:21, in totaal 1 keer bewerkt.
pedduhwick

Berichtdoor mitsufan3 » vr maart 09, 2012 13:20

Robert_ schreef:
autosport-media schreef:Robert, je weet het maar nooit. Je kent de filmpjes waar Joost staat te filmen. Daar gebeurt altijd wel iets ;) Maar we wachten wel af volgende week.

Joost, welke Joost? :wink: Ik ben zelf ook goed bekend in de omgeving en weet de juiste plekken echt wel te vinden, maar zonder regen is het gewoon een rally die een stuk minder spektaculair is, daarnaast hoort het ook wel een beetje bij de seizoensopener van het NK. Natuurlijk weet je het nooit, maar als het overal nat is komt het veel meer aan op wagenbeheersing en dat zie je terug langs de proeven. Ik sta er niet om nét die 1e auto van de 50 te zien crashen, ik wil ze allemaal hard zien werken, glijden en driften. :wink:

Dat wel, al geeft de rally weinig ruimte om te glijden en te driften aangezien het veel lange halen en flauwe bochten zijn. Wat dat betreft vind ik de proeven rondom Kampen ook niet uitnodigend om te kijken. 2 jaar geleden met de vele regen, lag het tempo vrij laag vanwege de gladde wegen. De hairpins op zaterdagochtend waren toen niet bepaald spectaculair..
mitsufan3

Berichtdoor WRC fan » vr maart 09, 2012 13:22

pedduhwick schreef:

Ik denk dat Martin het heeft over het lezen van een aantal forumbezoekers afgelopen tijd. Elke keer wordt er een opmerking gemaakt/vraag gesteld terwijl het antwoordt er nog geen 2 posten boven staat. En dat het eerst vaak de 'jonge' jochies waren, maar dat de laatste tijd ook wel veel 'ouderen' zulke vragen stellen. Denk dat je het niet persoonlijk op moet vatten Jacco en volgens mij ben je ook nog geen 40 :P :lol:

Inderdaad. Het forum is voor iedereen. Maar jonge jongens die een domme opmerking maken krijgen daar vaak heel veel reacties op, meestal van de oudere forumleden, terwijl ook 40+ers soms hele domme of ondoordachte opmerkingen hebben. Maakt op zich niet zo heel veel uit. Maar ik vind het gewoon vervelend om te zien dat jonge, enthousiaste rallyfans soms echt afgezeken worden door de ouder forumleden. Daarom mijn post, ik wilde even laten zien dat de opmerkingen van de 40+ers ook niet altijd even doordacht zijn.

Maar jij hoeft het je niet persoonlijk aan te trekken, Jacco. :wink:
WRC fan

Berichtdoor autosport-media » vr maart 09, 2012 13:30

Robert_ schreef:

Joost Schouten bedoel ik :)

http://www.youtube.com/watch?v=NrNOc3sZ ... plpp_video over toeval gesproken waar hij bij staat ?
autosport-media

Berichtdoor mitsufan3 » vr maart 09, 2012 13:42

WRC fan schreef:
pedduhwick schreef:

Inderdaad. Het forum is voor iedereen. Maar jonge jongens die een domme opmerking maken krijgen daar vaak heel veel reacties op, meestal van de oudere forumleden, terwijl ook 40+ers soms hele domme of ondoordachte opmerkingen hebben. Maakt op zich niet zo heel veel uit. Maar ik vind het gewoon vervelend om te zien dat jonge, enthousiaste rallyfans soms echt afgezeken worden door de ouder forumleden. Daarom mijn post, ik wilde even laten zien dat de opmerkingen van de 40+ers ook niet altijd even doordacht zijn.

Maar jij hoeft het je niet persoonlijk aan te trekken, Jacco. :wink:

Dat is altijd al zo geweest Martin. Ik heb er ook altijd last van gehad en ben op een gegeven moment maar over gestapt naar een ander forum. Altijd hetzelfde gezeik van diezelfde paar personen die denken dat ze alles weten en iedereen maar kunnen bekritiseren... Echt om misselijk van te worden. Nog steeds is dat het geval hoor. Waarom denk je dat er tegenwoordig nog maar weinig jeugd op dit forum zit? Ik snap ook niet dat er niet wat aan gedaan wordt.
[zo, dat is er uit]
Laatst bijgewerkt door mitsufan3 op vr maart 09, 2012 15:33, in totaal 2 keer bewerkt.
mitsufan3

Berichtdoor Henk Keitz » vr maart 09, 2012 15:16

Ik begreep dat dit topic over de TankS Rally zou gaan, schijnt niet echt te slagen.
Allerlei rand info komt voorbij die geen betrekking tot .....
Henk Keitz - Navigator :twisted:
Henk Keitz

Berichtdoor mmrizio » vr maart 09, 2012 15:22

mitsufan3 schreef:Ik snap ook niet dat er niet wat aan gedaan wordt.
:wink:
mmrizio

Berichtdoor baleno78 » vr maart 09, 2012 15:23

Henk Keitz schreef:Ik begreep dat dit topic over de TankS Rally zou gaan, schijnt niet echt te slagen.

Nee, dit is nuttige info :?

Als er nuttige vragen worden gesteld dan zijn er altijd weer mensen die vinden dat het stomme vragen zijn en dan moet je maar weer tig bladzijden teruglezen......

Heerlijk forum dit, het valt me wel op dat de mensen die claimen dat er mensen zijn die zomaar wat zeggen er zelf ook weinig vanaf weten, aangezien ze zelf ook met geen nuttige info komen!

Dus ipv zo'n stomme opmerking als hierboven zet dan wel iets nuttigs erop zodat we daar weer verder op in kunnen haken.

Ik heb een nuttige vraag;
Wie kijkt er vanavond naar The Voice Kids :lol:
baleno78

Berichtdoor official No. 27768 » vr maart 09, 2012 15:34

Vier Ford Fiësta´s in totaal aan de start; (2x WRC, 1x S2000, 1X R2) dat zie je niet vaak :D
Overstuur door overstuur,.....zelden!
http://WWW.RAC-TWENTE.NL
official No. 27768

Berichtdoor mitsufan3 » vr maart 09, 2012 15:34

Henk Keitz schreef:Ik begreep dat dit topic over de TankS Rally zou gaan, schijnt niet echt te slagen.

Én altijd komt er dan zo'n reactie van; ach joh laat ze lekker, terug ontopic... :roll:
mitsufan3

Berichtdoor baleno78 » vr maart 09, 2012 15:35

official No. 27768 schreef:Vier Ford Fiësta´s in totaal aan de start; (2x WRC, 1x S2000, 1X R2) dat zie je niet vaak :D

Ja echt vet en 2x Mitsubishi WRC '05

Beloofd een mooie wedstrijd te worden....
baleno78

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden