Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
baleno78 schreef:Ben ook benieuwd naar de wagen van Bob de Jong, zou hij in dezelfde stijl/kleuren als zijn vader gaan rondrijden of wordt het toch dat rood?
nick323gtr schreef:Nog een weekje! heb er echt zin in. verandering van dit jaar is wel dat op zowel de proef van vrijdagavond als de proef van zaterdagavond in emmeloord 5€ entree wordt gevraagd. maar dat heb ik er wel voor over
rallysport friesland schreef:Beetje jammer en dan wordt er vreemd gereageer door de jongere garde..
nick323gtr schreef:@richie : klopt. op de vrijdagavond word vanaf 20.22 uur onder andere de munt verreden en zaterdagavond de nagelerweg.
autosport-media schreef:Robert_ schreef:autosport-media schreef:Robert, je weet het maar nooit. Je kent de filmpjes waar Joost staat te filmen. Daar gebeurt altijd wel ietsMaar we wachten wel af volgende week.
Joost, welke Joost?Ik ben zelf ook goed bekend in de omgeving en weet de juiste plekken echt wel te vinden, maar zonder regen is het gewoon een rally die een stuk minder spektaculair is, daarnaast hoort het ook wel een beetje bij de seizoensopener van het NK. Natuurlijk weet je het nooit, maar als het overal nat is komt het veel meer aan op wagenbeheersing en dat zie je terug langs de proeven. Ik sta er niet om nét die 1e auto van de 50 te zien crashen, ik wil ze allemaal hard zien werken, glijden en driften.
JoostS schreef::D
TankS is een rally waar idd, zeker als het droog is, nooit zo veel gebeurt. Maar met zo'n mooi deelnemersveld is het al snel goed.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten