Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
nick323gtr schreef:Dat vermaak tussen de proeven door mogen ze van mij wel afschaffen..dan is er ook wat meer geld beschikbaar voor bijvoorbeeld nog een proef oid..infopakketje vind ik ook wel matig dit jaar..in principe betaal je €10 voor het kaartje met tijden..de rest heb je niet nidig.. ( klaagmodus off)
nick323gtr schreef:Dat vermaak tussen de proeven door mogen ze van mij wel afschaffen..dan is er ook wat meer geld beschikbaar voor bijvoorbeeld nog een proef oid..infopakketje vind ik ook wel matig dit jaar..in principe betaal je €10 voor het kaartje met tijden..de rest heb je niet nidig.. ( klaagmodus off)
volgens het regelement is 99% verhard, dus1% is dan onverhardTWENGELTJE schreef:Verkeerd gelezen, nergens onverhard ( volgens mijn ti jdschema)
Richie schreef:geen gezeik hoor, wil alleen weten waar ik aan toe ben.
En wat krijgen we zoal te zien voor de 5 euries? Vanaf hoe laat begint het extra programma dan?
A en P Rally Jan schreef:volgens het regelement is 99% verhard, dus1% is dan onverhardTWENGELTJE schreef:Verkeerd gelezen, nergens onverhard ( volgens mijn ti jdschema)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten