RallyXS / Driver

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: RallyXS ?

Berichtdoor Armand » ma mei 24, 2004 14:08

Beste Billy, wat heeft het feit dat we wat commerciëler gaan te maken met onafhankelijkheid. Denk je nou echt dat wanneer wij vinden dat iets niet klopt of iemand K** rijdt wij het niet melden. Alleen willen we meer adverteerders en lezers trekken, zullen we het blad in de lucht willen houden. En waarvan denk jij dat bv Subaru in het WRC rondrijdt. Niet omdat er een paar Japanners of Engelsen zo leuk aan een een autootje liggen te sleutelen. Nee door de verkoop van die krengen kunnen zij de sport beoefenen en financieren, ben jij enthousiast over de sport, koop jij een blaadje erover, lees jij de advertentie van Subaru en denk je misschien om er ooit eens een te kopen. Zie je cirkeltje rond.

Groeten Armand
Op een dag is die klaar...
Armand

Re: Re: RallyXS ?

Berichtdoor billy » ma mei 24, 2004 14:50

Armand wrote:
Beste Billy, wat heeft het feit dat we wat commerciëler gaan te maken met onafhankelijkheid. Denk je nou echt dat wanneer wij vinden dat iets niet klopt of iemand K** rijdt wij het niet melden. Alleen willen we meer adverteerders en lezers trekken, zullen we het blad in de lucht willen houden. En waarvan denk jij dat bv Subaru in het WRC rondrijdt. Niet omdat er een paar Japanners of Engelsen zo leuk aan een een autootje liggen te sleutelen. Nee door de verkoop van die krengen kunnen zij de sport beoefenen en financieren, ben jij enthousiast over de sport, koop jij een blaadje erover, lees jij de advertentie van Subaru en denk je misschien om er ooit eens een te kopen. Zie je cirkeltje rond.

Groeten Armand

Met onafhankelijkheid bedoelde ik niet zozeer de redactionele insteek, maar meer het feit dat er eindelijk een blad was dat zich exclusief met de rallysport bezighield. Ik was niet duidelijk genoeg met mijn woordkeuze, vandaar dat jij het anders kon interpeteren.

Je kunt mij niet vertellen dat jij het niet jammer vindt dat je nu deze actie moet ondernemen om het blad op de markt te houden. Jij had toch ook liever gehad dat rallyxs zich alleen met de rallysport bezig zou houden?
William Heeren
billy

Berichtdoor Armand » ma mei 24, 2004 14:57

Weet je Billy, we blijven ons ook met de rallysport bezighouden. Ik zie niet zoveel problemen in het uitlichten van de straatversie van een rallyauto. We gaan ons niet richten op de eerste de beste MPV. Het blijft allemaal rally gerelateerd. Vergeet niet dat de ISC erachter zit en die willen alleen het WRC en de rallysport promoten. Die laten echt niet toe dat het een verkapt automagazine wordt. En als je vraagt ofdat ik het jammer vind. Stilstand is achteruitgang en ik denk dat we een goede weg ingeslagen zijn. De toekomst zal het leren.

Armand
Armand

Re: Re: RallyXS ?

Berichtdoor Holkers » ma mei 24, 2004 15:03

Armand wrote:
...Dus geen naakte vrouwen...

kut........:D:D:D
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor pipo » ma mei 24, 2004 15:34

En naakte mannen ????
pipo

Berichtdoor Armand » ma mei 24, 2004 18:08

Ik dacht dat jij op mannen viel, pipo : )

Armand
Armand

Berichtdoor kraats » ma mei 24, 2004 20:47

Gezien de betrouwbaarheid van Armand's uitspraken heb ik er vertouwen in dat het er niet minder op zal worden. Maar ik ben er wel nieuwsgierig naar, als ik eerlijk ben.
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Berichtdoor andre » zo jun 13, 2004 7:31

ben reuze benieuwd hoe het blad in de nieuwe opzet zal zijn. De cover staat al een redelijk tijdje op hun site, maar ik ben vooral reuze benieuwd wanneer deze op mijn deurmat valt!
andre

Berichtdoor ExTaxi » zo jun 13, 2004 20:50

Wederom vind ik het erg leuk om een reactie van de redactie hier te lezen!! Net zoals ik het interessant vind om rijders en navigatoren hier te zien posten!! Dat mag wat mij betreft alleen maar meer worden!

Klasse Armand....heldere uitleg

Berichtdoor StevenK » wo jun 30, 2004 17:45

Ik heb het nieuwste nummer hier liggen, maar ik ben nog niet echt onder indruk.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor MartijnS » wo jun 30, 2004 18:40

Vond het ook niet zoveel. Redelijk snel uitgelezen altijd helaas.
Martijn Schouten
MartijnS

Berichtdoor billy » do jul 01, 2004 10:27

Ik vind het een achteruitgang eerlijk gezegd. Rallyxs was toch het blad dat wat meer de achtergrond naar voren bracht, maar in het laatste nummer mis ik dat.

En even aan Armand: best leuk hoor zo'n Focus RS, maar de auto is niet meer leverbaar? Vind ik een beetje ondoordacht.

Maar als dit betekent dat er meer mensen het blad gaan lezen (en kopen) dan is dat natuurlijk goed voor de eigenaar.
William Heeren
billy

Re: Re: Re: RallyXS ?

Berichtdoor andre » za jul 03, 2004 23:39

ik ga in ieder geval mijn abbonement niet verlengen, ondanks de mooie foto's, bijvoorbeeld van de vliegende subaru.
[/quote]
Sluit ik me bij aan, ga gewoon weer terug naar m'n oude vertrouwde autnews
andre

Re: Re: Re: RallyXS ?

Berichtdoor ExTaxi » zo jul 04, 2004 10:34

rallyjunk wrote:
ik ga in ieder geval mijn abbonement niet verlengen, ondanks de mooie foto's, bijvoorbeeld van de vliegende subaru.

dan zul je toch zelf je abonnement op moeten zeggen neem ik aan?

VorigeVolgende

Keer terug naar TV en Multimedia