Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
SWRT schreef:uw official op stap schreef:Leo schreef:ZZR Fan schreef:btw tweede doorgang Zalk lag niet stil door boer. Dat was de eerste keer. Tweede keer was er simpelweg geen aanvoer bij de start.
Was weer de zelfde boer die voor oponthoud zorgde.
Hij had een touw over de weg gespannen en daar is een wielrenner tegen aan gefietst.
Nu moest de ambulance over de kp net voor de start.
Wij hebben van dit voorval qua wedstrijd geen last gehad. De eerste doorkomst hebben we stil gelegen door de boze boer, wat een jhfjhdryryydjgfkydjhfjsfulkutdjfkf!!!!!!!!!!!!!!!!!!! trouwens, en een tweede doorkomst hebben we iets tijd verloren doordat dezelfde boer de ruimte kreeg om, tijdens de periode dat we stil lagen vanwege geen aanvoer bij de start, tegengesteld iemand naar zijn huis te laten komen. Maar de boer van het touw was op een andere plek. Deze had buiten de proef op een toegangsweg een bobcat neergezet zodat niemand richting proef kon. Maar naast deze bobcat had de idioot ook een touw over de weg gespannen waar een wielrenner over onderuit is gegaan. Hoe erg kun je het goed wies in je kop kapot hebben??
Die met dat touw, was deze niet aan het injecteren?
Focusfan schreef:SWRT schreef:uw official op stap schreef:Leo schreef:ZZR Fan schreef:btw tweede doorgang Zalk lag niet stil door boer. Dat was de eerste keer. Tweede keer was er simpelweg geen aanvoer bij de start.
Hij had een touw over de weg gespannen en daar is een wielrenner tegen aan gefietst.
Wij hebben van dit voorval qua wedstrijd geen last gehad. De eerste doorkomst hebben we stil gelegen door de boze boer, wat een jhfjhdryryydjgfkydjhfjsfulkutdjfkf!!!!!!!!!!!!!!!!!!! trouwens, en een tweede doorkomst hebben we iets tijd verloren doordat dezelfde boer de ruimte kreeg om, tijdens de periode dat we stil lagen vanwege geen aanvoer bij de start, tegengesteld iemand naar zijn huis te laten komen. Maar de boer van het touw was op een andere plek. Deze had buiten de proef op een toegangsweg een bobcat neergezet zodat niemand richting proef kon. Maar naast deze bobcat had de idioot ook een touw over de weg gespannen waar een wielrenner over onderuit is gegaan. Hoe erg kun je het goed wies in je kop kapot hebben??
Die met dat touw, was deze niet aan het injecteren?
Klopt precies !! Na 1ste boucle mocht er niemand meer doorrijden langs de boerderij, want de weg moest vrij zijn voor de trekker met mestinjector!! Wij kwamen er net aan voor de 2de boucle, dus alles moest keren en draaien bij de boer en veroorzaakte nogel wat chaos !!! Worden hier geen afspraken over gemaakt dan met de organisatie, want dat injecteren had hij ook vandaag kunnen doen ???
erikjan schreef:zij zat gister op een wolk te genieten, denk ik
Zie!Er zijn zowaar nog meer collega's die er niet moeilijk over doen dat 1 keer per jaar de weg afgesloten wordt voor de rally.Er zijn tenslotte nog 364 dagen over.A.H.S schreef:Ik had bij het onverhard gestaan bij Zalk,bij een erg vriendelijke agrariër en zijn familie!!!
Hij regelde dat er op het laatste moment voor de safety, dat nog wat extra balen kwamen in de bocht.
We kregen zelfs de uitnodiging voor koffie en soep ed.
Jammer dat een paar boeren het dan weer zo moeten verpesten.
Focusfan schreef:erikjan schreef:zij zat gister op een wolk te genieten, denk ik
Vreemd, had steeds al het gevoel dat er iemand zat mee te kijken zonder te betalen !!
Nu even alle gekheid op een stokje!! Waarom de sprint niet de laatste boucle al laten rijden?? Hadden die jongen tenminste ook 3 proeven bij daglict kunnen doen en 3 in de avond (1xnagele, Blankenham, Lindedijk)?? Lijkt me publicitair leuker voor hen ???
WRC fan schreef:Focusfan schreef:erikjan schreef:zij zat gister op een wolk te genieten, denk ik
Vreemd, had steeds al het gevoel dat er iemand zat mee te kijken zonder te betalen !!
Nu even alle gekheid op een stokje!! Waarom de sprint niet de laatste boucle al laten rijden?? Hadden die jongen tenminste ook 3 proeven bij daglict kunnen doen en 3 in de avond (1xnagele, Blankenham, Lindedijk)?? Lijkt me publicitair leuker voor hen ???
Het is voor de sponsors ook wel leuk dat het publiek de bestickering ziet.
FocusMSD schreef:Zie!Er zijn zowaar nog meer collega's die er niet moeilijk over doen dat 1 keer per jaar de weg afgesloten wordt voor de rally.Er zijn tenslotte nog 364 dagen over.A.H.S schreef:Ik had bij het onverhard gestaan bij Zalk,bij een erg vriendelijke agrariër en zijn familie!!!
Hij regelde dat er op het laatste moment voor de safety, dat nog wat extra balen kwamen in de bocht.
We kregen zelfs de uitnodiging voor koffie en soep ed.
Jammer dat een paar boeren het dan weer zo moeten verpesten.Wel wil ik mede rallyfans op 't hart drukken dat ze met respekt met afrasteringen en gewassen omgaan.Ik zie vaak met lede ogen toe hoe nodeloze schade wordt aangericht.Daarmee is wat mij betreft de discussie gesloten .
uw official op stap schreef:Leo schreef:ZZR Fan schreef:btw tweede doorgang Zalk lag niet stil door boer. Dat was de eerste keer. Tweede keer was er simpelweg geen aanvoer bij de start.

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast