maar jij komt wel begrijp ik?
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Bert van Dijk schreef:MartijnB schreef:henk schreef:en wat is de reden, dat het stil is of wat anders?
Ook. Doorgaans doe je promotie om iets te promoten. En daarmee mensen proberen te triggeren.
Maar vooral om het feit budget tijd en zin.
Jammer dat je niet meedoet, Martijn. Als ik het allemaal zo'n beetje hoor en zie, dan wordt het echt een mooi evenement met werkelijk hele fraaie proeven! Daarom hoop ik dat er de komende week nog veel inschrijvingen bijkomen. Wij zijn er zeker bij.
Sjeik1981 schreef:Ben met je eens Henk, wanneer sluit de inschrijving, volgende week. Ik kan er zeer waarschjinlijk niet bij zijn. Valt icm het WK zijspan te Oldenbroek en daar was ik van plan om op de zondag heen te gaan. Enige reden om naar Ede te gaan is een outstanding deelnemersveld.
EVOX schreef:Sjeik1981 schreef:Ben met je eens Henk, wanneer sluit de inschrijving, volgende week. Ik kan er zeer waarschjinlijk niet bij zijn. Valt icm het WK zijspan te Oldenbroek en daar was ik van plan om op de zondag heen te gaan. Enige reden om naar Ede te gaan is een outstanding deelnemersveld.
De rally is op zaterdag,kun op zondag naar de motorcross
Wouter Ploeg schreef:Zijn jullie erbij met de mooie Evo? De proef Meulunteren komt langs jullie huis toch? Ik heb begrepen vd organisatie dat jullie een behoorlijke bijdrage hebben geleverd om deze mooie proef in jullie voor- en achtertuin te realiseren. Dank!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten