Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
billy wrote:
Wat ik alleen wel eens zou willen weten is of Frank de beelden uit Nederland doorverkoopt aan buitenlandse zenders. Want als dat zo is, dan kan hij, in verhouding, goedkoper produceren.

merijnaldewereld wrote:
Toch nogmaals even inhaken.
Ik kan mij voorstellen dat de ingekochte beelden een stuk goedkoper zijn als ze zelf maken, maar zoals al eerder aangegeven is vooral die cameraman, geluidsman, etc zo duur. Toch is hij met die hele ploeg wel vaak een hele rally aanwezig, om het commentaar wat in het programma gegeven wordt van leuke achtergrondbeelden te voorzien.
Daar komt bij dat hij ze wel MOET huren, want de teams die wel betalen moeten tijdens die rally ook gefilmt worden.
Personeelskosten zijn er dus al, montagekosten ook, etc.
Vandaar dus nogmaals de vraag, waarom is het niet te doen om ipv Engelse beelden te kopen die niets opleveren (naast kijkcijfers en reclames) NL beelden te schieten en deze voor kostprijs te verkopen?
Nogmaals zeer nadrukkelijk: Ik heb respect voor het programma wat neergezet wordt en niemand doet het hem na, dus alles wat er is, is al mooi meegenomen.
Groeten,
Merijn
mivali wrote:
Ik vind het commentaar van afgelopen zondag m.b.t. Marcus Gronholm wel errug kort door de bocht (leuke Freudiaanse verspreking)....Dhr. Verhoeven noemt hem o.a. een "Oelewapper" omdat hij in zijn jacht op Loeb zijn wiel-ophanging achter krom rijdt....Het commentaar dient wat mij betreft wel professioneel te blijven...
Stel je voor dat Gronholm ooit een mega ongeluk meemaakt: Oelewapper zwaar gewond door domme fout, straks de beelden, nu eerst de commercials!
A.u.b zakelijk, professioneel en objectief blijven!
Verder lekker doorgaan, al is het bij de E.O.
Keer terug naar TV en Multimedia
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten