Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Mr.T wrote:Toivonen wrote:
Overigens is cursus het verkeerde woord denk ik. Ik kwam Andre stomtoevallig tegen, bedrijfsmatig, en nadat wij al twee uur over de rallysport hadden gepraat en gefilosofeerd is besloten dit morgenmiddag in de privesfeer voort te zetten. Maar hoop er niettemin een hoop van op te steken.
groetjes, Martijn Braat
He Martijn, ik wis niet dat jij kon filosoferen met iemand, de eerst volgende keer toch eens uitproberen.
Succes, en zie die strijd met die andere zilvere bolide met spanning te gemoet.
bugs wrote:
ik wacht wel eens af met die braat
voor hulst had hij ook een mondwerk maar kwam nooit in de buurt, problemen met de bak of niet, hij heeft het gewoon niet
nick wrote:SylviaBos wrote:
Ik blijf dromen ooit in zijn voetsporen te kunnen treden......
Volgens mij zat jij ooit naast Snijders in een oude Volvo in de Nacht van Achtmaal.
nick wrote:SylviaBos wrote:
Volgens mij zat jij ooit naast Snijders in een oude Volvo in de Nacht van Achtmaal. Ga je toch een tree hoger op de trap(of een hele trap)en dat moet een geweldige ervaring zijn geweest. Was in ieder geval dwars zat. Wij hebben genoten.
Ik hoorde ooit dat jij de vervolgcursus navigeren hebt gevolgd.
Nick
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.Steven wrote:nick wrote:SylviaBos wrote:
Volgens mij zat jij ooit naast Snijders in een oude Volvo in de Nacht van Achtmaal.
Dat was lang geleden, toen mensen zijn naam nog kenden en 'm niet foutief schreven![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.SylviaBos wrote:Steven wrote:nick wrote:SylviaBos wrote:
Dat was lang geleden, toen mensen zijn naam nog kenden en 'm niet foutief schreven![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kende hem destijds ook nog niet, en hoorde al onderweg naar Roosendaal pas wie hij was.
bugs wrote:
Kende hem nog niet??????
hoe is dat nu mogelijk dat men snijers niet kent!!!
Dan hadden ze die navi plaats aan iemand moeten geven die dat wel waardeerde
Steven wrote:bugs wrote:
Kende hem nog niet??????
hoe is dat nu mogelijk dat men snijers niet kent!!!
Dan hadden ze die navi plaats aan iemand moeten geven die dat wel waardeerde
Maak je niet druk, ze waardeert 'm wel degelijk, als je haar tegenkomt, weet ze het altijd wel zo te draaien dat ze er weer over kan vertellen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten