Ik vind het sowieso niks met al die linten en veiligheidszones, maar kwam ook niet zo goed uit dit weekend. Dus maakt me niet zoveel uit
Vorig jaar ook niet geweest inderdaad.
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Sjeik1981 schreef:Kep nog wel een grijs/bruin krukje, maar ben met je eens dat die linten om gek van te worden is..... Maar persoonlijk vind de 10 m zones nog wel te doen.Was er vorig jaar wel achter gekomen dat je zoveel mogelijk de public zones moet mijden. Want parkeer technisch was het soms vorig jaar een hel. Op dat vlak kunnen ze aan het Duitse WRC manche een puntje zuigen. Daar zijn de publiekzones goed geregeld en parkeer gelegenheid in overvloed. Toegeven het land is ook ietwat groter.....
Peer schreef:Helemaal met Mark eens.
Het helpt ons waarschijnlijk wel dat we beiden de omgeving beter dan gemiddeld kennen omdat we zelf ook deelgenomen hebben.
Met een goede ouderwetse kaartlezer moet het ook lukken. Of die nog bestaan in deze tijd van TomTom is echter de vraag
Mark Verhoeven schreef:Sjeik1981 schreef:Kep nog wel een grijs/bruin krukje, maar ben met je eens dat die linten om gek van te worden is..... Maar persoonlijk vind de 10 m zones nog wel te doen.Was er vorig jaar wel achter gekomen dat je zoveel mogelijk de public zones moet mijden. Want parkeer technisch was het soms vorig jaar een hel. Op dat vlak kunnen ze aan het Duitse WRC manche een puntje zuigen. Daar zijn de publiekzones goed geregeld en parkeer gelegenheid in overvloed. Toegeven het land is ook ietwat groter.....
De minst logische route kiezen. Bijna iedereen probeert zoveel mogelijk te zien en gaat dusdanig op de proef staan dat ie zo snel mogelijk (volgens de kaart dan...) op de volgende proef is. In de praktijk sta je dan hopeloos in de file bij dergelijke rally's. Rij eens wat verder en via "onlogische" routes, dat heeft mij in het verleden (ik kijk nu niet meer zoveel) op mooie punten gebracht. (en zonder files!)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten