door Martijn_Braat » di jul 13, 2004 20:57
Hallo allemaal.
Mijn Peugeot 306 is weer terecht, en zonder schade!!
Hij is door de politie gevonden na een tip van omwonenden. Deze hadden de auto vanaf maandagochtend op een parkeerplaats zien staan en vervolgens in Bn/DeStem gelezen dat de auto was gestolen.
Hij is gevonden bij een flat ongeveer een kilometer bij mij vandaan. Ik vermoed dat er ook enkel maar deze ene kilometer mee is gereden. Er zat een nieuwe accu in de auto en de oorspronkelijke accu stond op de grond, en deze was helemaal leeg. Tevens was de veiligheids-schakelaar van de brandstoftoevoer aan de binnenzijde omgezet waardoor de auto geen brandstof meer kreeg. Dit is waarschijnlijk per ongeluk gebeurd en vervolgens heeft men de accu leeggestart en er daarna zelfs een nieuwe ingezet. Maar toen gebeurde er natuurlijk ook weinig.
Dat men tegen de brandstofschakelaar heeft gestoten is waarschijnlijk mijn geluk geweest want omdat zelfs de moeite is genomen er een nieuwe accu in te zetten had men misschien toch verdere plannen met de auto. De daders zijn tot op heden onbekend.
Iedereen harstikke bedankt voor alle steun en het spontaan aanbieden van eigen rallyauto's. En laat iedereen toch maar extra voorzichtig zijn op de eigen auto.
Groetjes en tot in Roosendaal!!
Martijn Braat
[url]http://i2.ytimg.com/vi/9Z45svvy_lU/default.jpg[url