Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
mmrizio schreef:Ik lees dat Dré een stuk op de Omroep Brabant site heeft gezet:
http://www.omroepbrabant.nl/?news/17720 ... Rally.aspx
Lijkt erop dat de verwarring kwam doordat op de tijdkaart nog de oude tijden stonden.
Maurice
Sjeik1981 schreef:Onverhard leek op de eerste omloop goed. Knippen in het bos bij Rijsbergen ontstonden snel, maar denk dat de regen er toch wel een behoorlijke modderpoel van maakte. Beelden op Rallyreport bevestigde toch enigszins. Vergeet niet, je zag de eerste doorkomen, achterveld moest nog doorkomen.
Heb nog steeds de beelden van het onverhard in Hengelo voor jaren terug op netvlies staan. Waarbij haast een trekker de auto`s eruit moest trekken.
rallyfanaatje schreef:Sjeik1981 schreef:Onverhard leek op de eerste omloop goed. Knippen in het bos bij Rijsbergen ontstonden snel, maar denk dat de regen er toch wel een behoorlijke modderpoel van maakte. Beelden op Rallyreport bevestigde toch enigszins. Vergeet niet, je zag de eerste doorkomen, achterveld moest nog doorkomen.
Heb nog steeds de beelden van het onverhard in Hengelo voor jaren terug op netvlies staan. Waarbij haast een trekker de auto`s eruit moest trekken.
Het laatste stuk onverhard in het bos van kp Rijsbergen lag er inderdaad slecht bij,ook toen het nog droog was.Stonden zelf op post daar bij de camping.
Eerste doorkomst was al stuiteren voor de meeste ook voor de top rijders.
Tweede doorkomst met de regen was het niet zo'n grote modderpoel als men doet denken,maar wel glibberig.
Dat ondervond ook 1 van de nissan rijders die halverwege in de rondte ging,maar goed afgelopen is op het smalle stuk,precies bij de inham.
Bocht bij de camping ging allemaal goed al waren er een paar die de boom aan de buitenkant wel erg dichtbij zagen komen.
Al met al een mooi stukje kp al mogen ze het voor volgend jaar wel vlak trekken daar.
Holkers schreef:Wat een blaaskaak zeg, geen uithangbord voor de sport. Arrogant, totaal gebrek aan zelfkritiek (want laten we eerlijk zijn, dat ze nu door een vormfout die tijd terug krijgen, neemt niet weg dat ze de fout gemaakt hebben). "Kampioenschap is voorbij" "als ze dat niet terug draaien stop ik meteen". Bij dat laatste dacht ik: graag. Laat hem eens normaal doen, pootjes terug op aarde en een mediatraining ondergaan.
Wim schreef:miep666 schreef:ben volgens mij op tijd weg gegaan lees net op twitter dat kp15 is geneutraliseerd vanwege de vele regen, toch maar maat van mij bedanken dat ie nog naar een verjaardag moest
Dan regent het eens voor een keer in een Nederlandse rally en dan rijden ze wéér niet. Twee jaar geleden was het ook al zo in deze rally. Blijkbaar is het net zoals in de F1 waar ze ook al jaren niet in de regen rijden.
Daarbij had Swaanen absoluut die straftijd wel moeten krijgen, het lijkt wel alsof hij de organisatie heeft betaald om deze overwinning te kopen...
Sjeik1981 schreef:Onverhard leek op de eerste omloop goed. Knippen in het bos bij Rijsbergen ontstonden snel, maar denk dat de regen er toch wel een behoorlijke modderpoel van maakte. Beelden op Rallyreport bevestigde toch enigszins. Vergeet niet, je zag de eerste doorkomen, achterveld moest nog doorkomen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten