topsport schreef:Holkers schreef:Wat een blaaskaak zeg, geen uithangbord voor de sport. Arrogant, totaal gebrek aan zelfkritiek (want laten we eerlijk zijn, dat ze nu door een vormfout die tijd terug krijgen, neemt niet weg dat ze de fout gemaakt hebben). "Kampioenschap is voorbij" "als ze dat niet terug draaien stop ik meteen". Bij dat laatste dacht ik: graag. Laat hem eens normaal doen, pootjes terug op aarde en een mediatraining ondergaan.
En dan moeten ze jou zeker inhuren voor die mediatraining.....
Swaanen is gewoon zo en zo moet ie blijven met of zonder mediatraining.
Swaanen kan ik niet zoveel respect voor opbrengen. Ik weet niet wat jij leuk vind aan deze visser met zijn hondje want als het misgaat is er altijd wel wat. Tijdens de ELE kon hij ten Brinke nauwelijks voor blijven met zijn snellere auto en was zijn mond veel groter als zijn daden.
Nu schiet hij rechtdoor en ligt het aan een official.......
De organisatie wordt stijf gevloekt en gescholden........
Weer heeft hij de grootste moeite om ten Brinke voor te blijven.......
Het verschil met ten Brinke moet veel groter zijn en dat weet hij donders goed. Dan moet je niet je frustratie daarover afreageren op anderen.
Best als er wat over zegt maar reageer dan normaal. Dit soort figuren maakt de sport niet beter. Doe dan maar een Ford WRC minder.............