Sjeik1981 schreef:Nee de blubber weet ook niet op welke proef dat was, maar op de beelde van R.R. kon je zien dat er op een strook onverhard in de tweede boucle behoorlijk modderig was.
KP De Lent.
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Sjeik1981 schreef:Nee de blubber weet ook niet op welke proef dat was, maar op de beelde van R.R. kon je zien dat er op een strook onverhard in de tweede boucle behoorlijk modderig was.
Holkers schreef:He, niet je post aanpassen als ik reageer
Betreft het uitzenden. Ook gelijk in, maar is sensationeel he...
nkroeze schreef:Op persoonlijke titel.....
Ik vind het ENORM triest dat de zogenaamde top(navigatoren) het spelletje zo proberen te spelen. Accepteer dan gewoon je fouten! 7 mensen doen het fout..... Wees een echte man (of vrouw) en neem de gevolgen, eigen schuld!
Goed, ze wijzen op een vormfoutje, maar ik durf ook te stellen dat diezelfde 7 vast WEL getanked hebben op de tankzone die OOK pas in die MEDEDELING bekend gemaakt.... Anders gezegd, dan had IEDEREEN die daar getanked heeft uitgesloten moeten worden vanwege illegale service!!!!
uw official op stap schreef:Wim schreef:miep666 schreef:ben volgens mij op tijd weg gegaan lees net op twitter dat kp15 is geneutraliseerd vanwege de vele regen, toch maar maat van mij bedanken dat ie nog naar een verjaardag moest
Dan regent het eens voor een keer in een Nederlandse rally en dan rijden ze wéér niet. Twee jaar geleden was het ook al zo in deze rally. Blijkbaar is het net zoals in de F1 waar ze ook al jaren niet in de regen rijden.
Daarbij had Swaanen absoluut die straftijd wel moeten krijgen, het lijkt wel alsof hij de organisatie heeft betaald om deze overwinning te kopen...
Nou stond ik aan de Start van KP Rijsbergen, maar ben daar tijdens het starten van de deelnemers niet echt heel droog gebleven.
baleno78 schreef:Tuurlijk op de hele lange rechte stukken gaat de focus harder maar op de korte wendbare stukken is de fiesta duidelijk sneller!
Wim schreef:Rally rijden in de regen hoort er ook bij. Zo hebben de rijders met een minder competitieve auto / minder budget ook eens een kans om extra goede tijden te draaien en komt de stuurmanskunst helemaal naar boven.
Mark Verhoeven schreef:Wim schreef:Rally rijden in de regen hoort er ook bij. Zo hebben de rijders met een minder competitieve auto / minder budget ook eens een kans om extra goede tijden te draaien en komt de stuurmanskunst helemaal naar boven.
Volgens mij probeerde Rinus met zijn opmerking juist aan te geven dat er wel degelijk met flinke regenval gereden is. Om een beetje regen alleen wordt er zeker geen proef geannuleerd of neutraal gereden, wel als bijvoorbeeld door weersomstandigheden de officials gevaar lopen. (zonder te weten wat dit keer de exacte reden van neutralisatie was)
Mark Verhoeven schreef:baleno78 schreef:Tuurlijk op de hele lange rechte stukken gaat de focus harder maar op de korte wendbare stukken is de fiesta duidelijk sneller!
Ik geniet telkens van alle dingen die bedacht worden om aan te geven dat een Focus WRC helemaal niet sneller is dan een Fiesta WRC...Als je het maar vaak genoeg roept, gaan sommige mensen het misschien ook nog geloven...
Als je bij de laatste aflevering van RR de 2 onboards bekijkt (waar niet eens heel lang doorgegaan wordt richting hele hoge snelheid), dan zie je toch vrij duidelijk dat de Focus sneller is in de acceleratie en dat de Fiesta vooral winst pakt bij het remmen. Maar het natuurlijk zeer discutabel of dit laatste aan de auto ligt.
Erik de Wild schreef:Mark Verhoeven schreef:baleno78 schreef:Tuurlijk op de hele lange rechte stukken gaat de focus harder maar op de korte wendbare stukken is de fiesta duidelijk sneller!
Ik geniet telkens van alle dingen die bedacht worden om aan te geven dat een Focus WRC helemaal niet sneller is dan een Fiesta WRC...Als je het maar vaak genoeg roept, gaan sommige mensen het misschien ook nog geloven...
Als je bij de laatste aflevering van RR de 2 onboards bekijkt (waar niet eens heel lang doorgegaan wordt richting hele hoge snelheid), dan zie je toch vrij duidelijk dat de Focus sneller is in de acceleratie en dat de Fiesta vooral winst pakt bij het remmen. Maar het natuurlijk zeer discutabel of dit laatste aan de auto ligt.
En wat dan nog als de Focus sneller zou zijn.
Zowel Ten Brinke als van Loon hebben beide een Focus gehad/gereden.
Tenzij ze gedwongen zijn om een geforceerde overstap te maken, hebben ze gewoon een verkeerde keuze gemaakt. Dan kun je Swaanen tocht niet kwalijk nemen dat hij nu in 'hun' oude auto rijdt en sneller is, hij heeft een betere, en wellicht ook goedkopere (?), keuze gemaakt.
Nieuw hoeft niet altijd sneller/beter te zijn. Verder terug in dit forum werd geschreven dat Swaanen maar eens moest durven met een 1.6.......waarom? Hij is nu toch sneller, hij zit goed. Wellicht dat de rijders van een 1.6 moeten overwegen uit kampioenschapbelangen om (tijdelijk) weer een 2.0 te gaan rijden.
Groet Erik de Wild
StevenK schreef:Wat een gez**k zeg. Wees blij dat we middenin een f*cking recessie nog zulke dikke auto's aan de start hebben in Nederland.
baleno78 schreef:StevenK schreef:Wat een gez**k zeg. Wees blij dat we middenin een f*cking recessie nog zulke dikke auto's aan de start hebben in Nederland.
Daar heeft het geen zak mee te maken, ik vind het een geweldige auto die Fiesta RS WRC maar ben dat zielige gedoe heel de tijd een beetje beu!
Als ze echt denken dat het daar aan ligt moeten ze weer in de Focus stappen dan zien we het snel genoeg!
MartijnB schreef:baleno78 schreef:StevenK schreef:Wat een gez**k zeg. Wees blij dat we middenin een f*cking recessie nog zulke dikke auto's aan de start hebben in Nederland.
Daar heeft het geen zak mee te maken, ik vind het een geweldige auto die Fiesta RS WRC maar ben dat zielige gedoe heel de tijd een beetje beu!
Als ze echt denken dat het daar aan ligt moeten ze weer in de Focus stappen dan zien we het snel genoeg!
Wat lul je nou man...
Heb jij van Loon of Ten Brinke gehoord dat ze denken dat het daaraan ligt?
Kan die zever over Jeroen Ten Brinke tijdstraffen 2.0 1600 wrc nu eens ophouden en kan men weer verder gaan op zaken waar de titel van dit topic na linkt?
Stelletje Nederlandse zeikerts. Het is ook nooit goed altijd moet men wel weer wat negatiefs te mauwen hebben.
Is toch van de zotte dat er al pagina s lang een discussie gaat over feiten die nergens toe leiden.
En feiten gebaseerd op de meningen van de personen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast