door henkdevries » ma sep 03, 2012 13:56
Na een aantal wedstrijden afwezig te zijn geweest, was ik gisteren weer van de partij in de met politie overgoten stad Amsterdam. Ik heb weer genoten van verschillende auto's. Zo was Weijs in de Fiesta een pracht om naar te kijken. Hoe die man om kan gaan met een relatief onbekende auto is echt prachtig!
Het was zeer jammer van Moree, helaas geen enkele tijd neer kunnen zetten. Ik had hem een eerlijke strijd gegund met zijn directe concurrent(en).
Het meeste waar ik toch wel van genoten heb was de strijd tussen de voorwiel en achterwiel aandrijvers. Ik heb regelmatig de combinatie van dwarse BMW's en net rijdende Citroens, Peugeots voorbij zien komen. Erg mooi. Wat me ook op viel was de snelheid van de HTS jongens, ze zaten er mooi bij, snelle tijden en ook nog constant!
Wat wel jammer was, was uiteraard de neutralisatie, erg jammer. De welbekende hairpins blijven een begrip, helaas ook met een zwarte pagina, maar voornamelijk met mooi remacties, gevolgd door dwarse actie! Volgend jaar beter!
Op naar Land van Altena!