Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
A en P Rally Jan schreef:erik als je het regelement bekijkt (schema verkennen ) dan kun je zelf al wel zien welke proeven daar bij horenSjeik1981 schreef:Sinds lange tijd ook weer vrijdagavond. Ga waarschijnlijk KP Hellendoorn doen, onverhard in het donker, lijkt me super......
Ben alleen benieuwd hoe de zaterdag er beetje uit gaat zien.
WRC fan schreef:Als je het reglement van dit jaar vergelijkt met dat van vorig jaar dan lijkt het mij inderdaad dat de proef bij Hellendoorn naar de vrijdagavond is gegaan. Die proef is trouwens wel ruim 3 kilometer langer gemaakt terwijl er minder onverhard in zit (26% in 2011 en 13,25 in 2012). De Luttenbergring is naar de zaterdagmorgen en heeft zo te zien een extra rondje gekregen. Daarnaast is de proef bij Den Ham met 2 kilometer ingekort terwijl die proef nog wel steeds voor 14,3% uit onverhard bestaat. Kan zijn dat die proef aardig omgegooid is of dat de organisatie een foutje heeft gemaakt door het percentage niet te veranderen. Als dat zo is dan is misschien het lusje bij Den Ham eruit gehaald en is de proef verder een halve kilometer ingekort.
Van de middag is inderdaad niet zo heel veel te maken. In ieder geval zit de proef bij Rijssen er sowieso nog in. Ik kan uit het reglement niet echt opmaken of KP Notter eruit is of KP Ypelo.
Trouwens wel jammer dat de organisatie van de grootste rally van Nederland niet eens de service biedt van het vooraf versturen van de informatiepakketjes. Het is best lastig plannen zo. Helemaal als je alleen zaterdag gaat en ver weg woont. Absoluut een verbeterpuntje voor de organisatie. De rallyfans zijn toch hun klanten, die moet je wel een beetje tegemoet komen. Ik zou er zelfs geen problemen mee hebben als er bij die €15,- nog bezorgkosten zouden komen.
briljant schreef:@WRC fan. De deelnemers zijn de klanten van de organisatie. en de sponsors.
Sjeik1981 schreef:ik denk persoonlijk dat Den Ham van de zaterdag is verdwenen en daarvoor in de ochtend Zuna-Notter, in de middag dan Holten erbij.
MartijnB schreef:briljant schreef:@WRC fan. De deelnemers zijn de klanten van de organisatie. en de sponsors.
Hellendoorn heeft niet graag klanten meer Bastiaan.
e mail willen ze ook niet op reageren.
Hellendoorn is de enige die NOOIT op e mail reageert.
en jij weet wel welke e mail ik altijd begin van het jaar stuur aan de organisaties.
MartijnB schreef:briljant schreef:@WRC fan. De deelnemers zijn de klanten van de organisatie. en de sponsors.
Hellendoorn heeft niet graag klanten meer Bastiaan.
e mail willen ze ook niet op reageren.
Hellendoorn is de enige die NOOIT op e mail reageert.
en jij weet wel welke e mail ik altijd begin van het jaar stuur aan de organisaties.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 44 gasten