Hellendoornrally 2012

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor kasper » do sep 06, 2012 22:35

dat stukje is er niet mooier op geworden. is een gedeelte fietspad langs gekomen
kasper

Berichtdoor Sjeik1981 » vr sep 07, 2012 7:10

A en P Rally Jan schreef:
Sjeik1981 schreef:Sinds lange tijd ook weer vrijdagavond. Ga waarschijnlijk KP Hellendoorn doen, onverhard in het donker, lijkt me super......

Ben alleen benieuwd hoe de zaterdag er beetje uit gaat zien.
erik als je het regelement bekijkt (schema verkennen ) dan kun je zelf al wel zien welke proeven daar bij horen :wink:

Kwam er zelf niet helemaal uit.
Sjeik1981

Berichtdoor WRC fan » zo sep 09, 2012 20:20

Als je het reglement van dit jaar vergelijkt met dat van vorig jaar dan lijkt het mij inderdaad dat de proef bij Hellendoorn naar de vrijdagavond is gegaan. Die proef is trouwens wel ruim 3 kilometer langer gemaakt terwijl er minder onverhard in zit (26% in 2011 en 13,25 in 2012). De Luttenbergring is naar de zaterdagmorgen en heeft zo te zien een extra rondje gekregen. Daarnaast is de proef bij Den Ham met 2 kilometer ingekort terwijl die proef nog wel steeds voor 14,3% uit onverhard bestaat. Kan zijn dat die proef aardig omgegooid is of dat de organisatie een foutje heeft gemaakt door het percentage niet te veranderen. Als dat zo is dan is misschien het lusje bij Den Ham eruit gehaald en is de proef verder een halve kilometer ingekort.

Van de middag is inderdaad niet zo heel veel te maken. In ieder geval zit de proef bij Rijssen er sowieso nog in. Ik kan uit het reglement niet echt opmaken of KP Notter eruit is of KP Ypelo.

Trouwens wel jammer dat de organisatie van de grootste rally van Nederland niet eens de service biedt van het vooraf versturen van de informatiepakketjes. Het is best lastig plannen zo. Helemaal als je alleen zaterdag gaat en ver weg woont. Absoluut een verbeterpuntje voor de organisatie. De rallyfans zijn toch hun klanten, die moet je wel een beetje tegemoet komen. Ik zou er zelfs geen problemen mee hebben als er bij die €15,- nog bezorgkosten zouden komen.
WRC fan

Berichtdoor Sjeik1981 » zo sep 09, 2012 20:26

ik denk persoonlijk dat Den Ham van de zaterdag is verdwenen en daarvoor in de ochtend Zuna-Notter, in de middag dan Holten erbij.
Sjeik1981

Berichtdoor Starkoo » zo sep 09, 2012 20:32

KP Ypelo lijkt me vrij onlogische dat die eruit is, het is toch een thuis proef voor Wolves!
Starkoo

Berichtdoor cvgn » zo sep 09, 2012 20:58

KP Ypelo zit er nog in, die wordt namelijk door de ARC geofficielt met nog aanvulling van andere clubs.

groeten uit Roosendaal.
Carine van Gastel.
cvgn

Berichtdoor official No. 27768 » zo sep 09, 2012 21:01

Voor het bezoeken van KP Notter klik even hier
Overstuur door overstuur,.....zelden!
http://WWW.RAC-TWENTE.NL
official No. 27768

Berichtdoor thijsalmelo » zo sep 09, 2012 21:58

Deelnemerslijst weer bij gewerkt! Met schilt er bij :D :D
thijsalmelo

Berichtdoor pedduhwick » zo sep 09, 2012 22:16

WRC fan schreef:Als je het reglement van dit jaar vergelijkt met dat van vorig jaar dan lijkt het mij inderdaad dat de proef bij Hellendoorn naar de vrijdagavond is gegaan. Die proef is trouwens wel ruim 3 kilometer langer gemaakt terwijl er minder onverhard in zit (26% in 2011 en 13,25 in 2012). De Luttenbergring is naar de zaterdagmorgen en heeft zo te zien een extra rondje gekregen. Daarnaast is de proef bij Den Ham met 2 kilometer ingekort terwijl die proef nog wel steeds voor 14,3% uit onverhard bestaat. Kan zijn dat die proef aardig omgegooid is of dat de organisatie een foutje heeft gemaakt door het percentage niet te veranderen. Als dat zo is dan is misschien het lusje bij Den Ham eruit gehaald en is de proef verder een halve kilometer ingekort.

Van de middag is inderdaad niet zo heel veel te maken. In ieder geval zit de proef bij Rijssen er sowieso nog in. Ik kan uit het reglement niet echt opmaken of KP Notter eruit is of KP Ypelo.

Trouwens wel jammer dat de organisatie van de grootste rally van Nederland niet eens de service biedt van het vooraf versturen van de informatiepakketjes. Het is best lastig plannen zo. Helemaal als je alleen zaterdag gaat en ver weg woont. Absoluut een verbeterpuntje voor de organisatie. De rallyfans zijn toch hun klanten, die moet je wel een beetje tegemoet komen. Ik zou er zelfs geen problemen mee hebben als er bij die €15,- nog bezorgkosten zouden komen.

Fout! En meer zeg ik helaas niet😉
pedduhwick

Berichtdoor briljant » zo sep 09, 2012 23:44

@WRC fan. De deelnemers zijn de klanten van de organisatie. en de sponsors.
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor MartijnB » ma sep 10, 2012 8:23

briljant schreef:@WRC fan. De deelnemers zijn de klanten van de organisatie. en de sponsors.

Hellendoorn heeft niet graag klanten meer Bastiaan.
e mail willen ze ook niet op reageren.
Hellendoorn is de enige die NOOIT op e mail reageert.
en jij weet wel welke e mail ik altijd begin van het jaar stuur aan de organisaties.
MartijnB

Berichtdoor Robert Rally » ma sep 10, 2012 10:30

Sjeik1981 schreef:ik denk persoonlijk dat Den Ham van de zaterdag is verdwenen en daarvoor in de ochtend Zuna-Notter, in de middag dan Holten erbij.

den ham is er idd uit,
ik woon aan de vrijdagavond proef van den ham, heb een tijdje terug al de bekende brief gekregen,
en mijn kameraad woonde altijd aan de proef van de zaterdag en die heeft nog helemaal niks gehoord, en de buren van hem ook nie
Robert Rally

Berichtdoor Sjeik1981 » ma sep 10, 2012 11:02

Dat vermoeden werd/wordt me steeds sterker. Eerst dacht ik dat ze Zuna Notter eruit hadden gegooid, maar na het bericht van parkeren op de website is dat wel ontzenuwd.
Daarbij is qua verbinding het logischer dat Den Ham eruit is tov Zuna Notter.
Wordt qua planning voor mij wel iets anders. Waarschijnlijk eerste keer Zuna Notter en daarna Luttenbergring, misschien tweemaal Zuna Notter.
Sjeik1981

Berichtdoor sebas » ma sep 10, 2012 11:07

MartijnB schreef:
briljant schreef:@WRC fan. De deelnemers zijn de klanten van de organisatie. en de sponsors.

en jij weet wel welke e mail ik altijd begin van het jaar stuur aan de organisaties.

Bellen helpt ook wij kregen ook geen antwoord via mail
sebas

Berichtdoor Berto » ma sep 10, 2012 11:58

MartijnB schreef:

probeer eens: berto@hellendoornrally.eu
Sommige mensen zouden het fijn vinden om met hun mond vol tanden te staan...... :mrgreen:
Berto

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden