Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Krijgt hij 2 kansen van VWmotorsport om te laten zien wat hij kan, en dan vergooid hij zijn kansen.In een interview zegt hij dat hij wereldkampioen wil worden ik betwijfel het.rallyvidsreport schreef:bij ss15 staat tie weer gewoon aan de start
Whitey schreef:Krijgt hij 2 kansen van VWmotorsport om te laten zien wat hij kan, en dan vergooid hij zijn kansen.In een interview zegt hij dat hij wereldkampioen wil worden ik betwijfel het.rallyvidsreport schreef:bij ss15 staat tie weer gewoon aan de start
Whitey schreef:Krijgt hij 2 kansen van VWmotorsport om te laten zien wat hij kan, en dan vergooid hij zijn kansen.In een interview zegt hij dat hij wereldkampioen wil worden ik betwijfel het.rallyvidsreport schreef:bij ss15 staat tie weer gewoon aan de start
ferry bakker schreef:Whitey schreef:Krijgt hij 2 kansen van VWmotorsport om te laten zien wat hij kan, en dan vergooid hij zijn kansen.In een interview zegt hij dat hij wereldkampioen wil worden ik betwijfel het.rallyvidsreport schreef:bij ss15 staat tie weer gewoon aan de start
Gaat dit over Kevin ?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten