Hellendoornrally 2012

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor WRC fan » wo sep 19, 2012 22:51

Dankje, ik ga er maar vanuit dat het dit jaar ook zo is. Je link werkt trouwens niet.
WRC fan

app

Berichtdoor Starkoo » wo sep 19, 2012 22:58

Is dit jaar weer een timming app zoals afgelopen jaar ???
Starkoo

Berichtdoor MartijnS » wo sep 19, 2012 23:05

Eight_Gear schreef:Weet iemand waar het punt vanaf 1:12 is met Van Merksteijn? Of is dit net KP Den Ham van de zaterdag die er niet meer in zit...?

http://www.youtube.com/watch?v=CB5Z1VQeJO8

Laatste stuk Notter.
Martijn Schouten
MartijnS

Berichtdoor timo » do sep 20, 2012 4:47

proef luttenberg heeft andere start en finish plaats vergeleken met andere jaren
rondje over circuit is gelijke richting dan vorig jaar
timo

Berichtdoor marcoellen » do sep 20, 2012 5:18

WRC fan schreef:
rallybart schreef:http://www.youtube.com/watch?v=CB5Z1VQeJO8
Weten jullie waar de punten op 0:35 met swaanen en 0:45 met kuipers zijn,
en 0:33 met de 350z in dit filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=CB5Z1VQeJO8 .
het is het eerste jaar dat ik naar hellendoorn kom. Weten jullie anders ook nog leuke punten om te staan.

Je hebt twee keer dezelfde link toegevoegd ;) Dat eerste punt is KP Ypelo, vlak onder Wierden. De coördinaten daarvan zijn: +52° 20' 20.77", +6° 35' 40.34". Het tweede punt is de KP bij Hellendoorn. De coördinaten daarvan zijn: +52° 24' 43.86", +6° 27' 25.48". Het derde punt wat je vraagt weet ik niet omdat de link niet klopt.

Ik weet niet of deze punten er allebei inzitten. Volgens mij heb ik iemand op dit forum horen zeggen dat kp Ypelo in tegenovergestelde richting verreden wordt, ten opzichte van de voorgaande 2 jaren. Het punt bij KP Hellendoorn is sowieso mooi, maakt niet uit welke kant ze daar op rijden.

Ypelo wordt inderdaad andersom gereden
marcoellen

Berichtdoor Sjeik1981 » do sep 20, 2012 5:39

Nog ff voor al die personen die evt bij Mc A1 willen halen, vanuit Almelo mot je wel eerst de Snelweg bij afrit Lochem Holten eraf enterug ri ALmelo rijden, tis namelijk aan de zijde in de richting van Amsterdam naar Almelo en niet andersom. Je kanook niet van die kant er komen. Er moet wel een sluipweg zijn om vanaf Lochem alswel Holten er te komen. Vorig jaar stond ik er met de motor om pakketje te halen. Stonden er ook wat scooterjochies die naar de Mac gingen.
Sjeik1981

Berichtdoor Eight_Gear » do sep 20, 2012 6:03

MartijnS schreef:
Eight_Gear schreef:Weet iemand waar het punt vanaf 1:12 is met Van Merksteijn? Of is dit net KP Den Ham van de zaterdag die er niet meer in zit...?

http://www.youtube.com/watch?v=CB5Z1VQeJO8

Laatste stuk Notter.

Bedankt!
Eight_Gear

Berichtdoor official29111 » do sep 20, 2012 6:28

Sjeik1981 schreef:Nog ff voor al die personen die evt bij Mc A1 willen halen, vanuit Almelo mot je wel eerst de Snelweg bij afrit Lochem Holten eraf enterug ri ALmelo rijden, tis namelijk aan de zijde in de richting van Amsterdam naar Almelo en niet andersom. Je kanook niet van die kant er komen. Er moet wel een sluipweg zijn om vanaf Lochem alswel Holten er te komen. Vorig jaar stond ik er met de motor om pakketje te halen. Stonden er ook wat scooterjochies die naar de Mac gingen.

He Erik, dat kan wel hoor. Je kunt aan de 'Holtenkant' parkeren (bij het AC Hotel) en via een tunnel onder de A1 door naar de 'Mac Donaldskant'
official29111

Berichtdoor henk11 » do sep 20, 2012 9:45

Super proeven dit jaar,informatie pakket zit er echt keurig uit ! Hulde aan de organisatie!!
henk11

Berichtdoor gert_vlieger » do sep 20, 2012 9:55

is er vergeleken met vorig jaar veel veranderd? kan infopakket zaterdag pas kopen. hoef de proeven niet te weten maar of er veel is veranderd graag wel. dat zou al wat schelen met het eventueel bepalen van punten
gert_vlieger

Berichtdoor henk11 » do sep 20, 2012 10:05

gert_vlieger schreef:is er vergeleken met vorig jaar veel veranderd? kan infopakket zaterdag pas kopen. hoef de proeven niet te weten maar of er veel is veranderd graag wel. dat zou al wat schelen met het eventueel bepalen van punten

Sorry,lees hiervoor de vorige punten in deze topic even,als we nog een rally willen volgend jaar, is een inverstering van 15 euro niks :roll:
henk11

Berichtdoor rallybart » do sep 20, 2012 10:12

WRC fan schreef:
rallybart schreef:http://www.youtube.com/watch?v=CB5Z1VQeJO8
Weten jullie waar de punten op 0:35 met swaanen en 0:45 met kuipers zijn,
en 0:33 met de 350z in dit filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=CB5Z1VQeJO8 .
het is het eerste jaar dat ik naar hellendoorn kom. Weten jullie anders ook nog leuke punten om te staan.

Je hebt twee keer dezelfde link toegevoegd ;) Dat eerste punt is KP Ypelo, vlak onder Wierden. De coördinaten daarvan zijn: +52° 20' 20.77", +6° 35' 40.34". Het tweede punt is de KP bij Hellendoorn. De coördinaten daarvan zijn: +52° 24' 43.86", +6° 27' 25.48". Het derde punt wat je vraagt weet ik niet omdat de link niet klopt.

Ik weet niet of deze punten er allebei inzitten. Volgens mij heb ik iemand op dit forum horen zeggen dat kp Ypelo in tegenovergestelde richting verreden wordt, ten opzichte van de voorgaande 2 jaren. Het punt bij KP Hellendoorn is sowieso mooi, maakt niet uit welke kant ze daar op rijden.

ik bedoelde 0:33 in dit filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=2nxAANexOGg
rallybart

Berichtdoor gert_vlieger » do sep 20, 2012 10:12

henk11 schreef:
gert_vlieger schreef:is er vergeleken met vorig jaar veel veranderd? kan infopakket zaterdag pas kopen. hoef de proeven niet te weten maar of er veel is veranderd graag wel. dat zou al wat schelen met het eventueel bepalen van punten

Sorry,lees hiervoor de vorige punten in deze topic even,als we nog een rally willen volgend jaar, is een inverstering van 15 euro niks :roll:

ben ook wel van plan om het te kopen maar kon het altijd even vragen. dat wordt zaterdag dus extra vroeg gaan
gert_vlieger

Berichtdoor henk11 » do sep 20, 2012 10:26

gert_vlieger schreef:
henk11 schreef:

ben ook wel van plan om het te kopen maar kon het altijd even vragen. dat wordt zaterdag dus extra vroeg gaan

Zo bedoel ik het ook niet hoor , maar het gaat er om dat er ook mensen mee lezen die niet van plan zijn een info pakketje te kopen :wink:
henk11

Berichtdoor A.H.S » do sep 20, 2012 11:39

Ik zag net(12.15u) nog een "flitser" staan tussen Hoge Hexel en Daarle.
De driepoot met radar stond achter een dikke boom,de blauwe vw? bus op een landweggetje achter de mais.
Deze combi was niet te zien als je vanuit Den Ham richting Wierden rijdt :?

Dus wees gewaarschuwd en let op je snelheid tijdens de rally :wink:
mijn oude digitale fotoboek ;-) http://www.rallysportinbeeld.nl wordt helaas niet meer ondersteund ivm verouderde sitesoftware :-(
A.H.S

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden