Hellendoornrally 2012

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Oeteldonkie » za sep 22, 2012 21:17

Holkers schreef:Nee hoor, maar ik vind het zo goedkoop dat er een discussie gestart wordt, door wat te roepen wat hij zelf tegenspreekt.

Spreken is zilver, zwijgen is goud.
Oeteldonkie

Berichtdoor MartijnB » za sep 22, 2012 21:20

Holkers schreef:@MartijnB. Volgens mij ben jij vaak de persoon die zegt dat mensen zonder talent maar met geld kampioen worden. Week of wat geleden nog wilde je iedereen in dezelfde auto zetten om te kijken wie er talent had... Pot die ketel verwijt?

Je kan alles ook zo opvatten zoals jij het graag wil zien Maarten. Dat gaat je doorgaans ook erg goed af.

Hoe is het overigens met je quad haat en trauma
MartijnB

Berichtdoor Holkers » za sep 22, 2012 21:24

Hihi...
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor Trudie » za sep 22, 2012 21:56

Ik vond het een mooie rally en alles zat goed in mekaar en klopte het hele weekend.
ik vonde de man of the match harry kleinjan wat een vermogen en geluid echt een aanwinst voor onze sport.
Trudie

Berichtdoor WRC fan » za sep 22, 2012 22:18

Wie vloog er vandaag trouwens rond met die bestuurbare helikopter? Ben eigenlijk wel benieuwd of dat iemand van dit forum is en of de beelden daarvan ook online komen.
WRC fan

Berichtdoor h.beek922 » za sep 22, 2012 22:23

WRC fan schreef:Wie vloog er vandaag trouwens rond met die bestuurbare helikopter? Ben eigenlijk wel benieuwd of dat iemand van dit forum is en of de beelden daarvan ook online komen.

Men werd op een proef aangesproken door proef chef .Ze deden werk voor rtl rally report dus morgen kijken . Of ze mooie beelden hebben gemaakt.
h.beek922

Berichtdoor antoine » za sep 22, 2012 22:25

Waarschijnlijk bedoel je de helikopter met camera? Aangezien die redelijk prijzig zijn, kan ik me voorstellen dat Frank daarmee geland is.

Afbeelding
Afbeelding
antoine

Berichtdoor briljant » za sep 22, 2012 23:28

Coen schreef:Wat een heerlijk dagje rally heb ik achter de rug zeg! :D

Irriteer me alleen mateloos aan aan sommige officials. Kereltjes waren zeker nog geen 18. Ga al naar de autosport sinds ik 4 ben, en ik weet echt wel wat ik wel en niet moet doen bij een rally. En mij wijs gaan maken dat er auto's op snelheid voorbij komen terwijl de finish wagen al voorbij is! Gewoon niet doen. Minimum leeftijd is toch echt 18 als ik mij niet vergis. :roll:
.
Je vergist je dus wel.
Dat kan als junior official vanaf je 16e.........

En om ze dan kleinerenr kereltjes te noemen terwijl je zelf ook nog geen 18 bent, getuig meer van dis respect.
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor Coen » zo sep 23, 2012 7:30

briljant schreef:

Irriteer me alleen mateloos aan aan sommige officials. Kereltjes waren zeker nog geen 18. Ga al naar de autosport sinds ik 4 ben, en ik weet echt wel wat ik wel en niet moet doen bij een rally. En mij wijs gaan maken dat er auto's op snelheid voorbij komen terwijl de finish wagen al voorbij is! Gewoon niet doen. Minimum leeftijd is toch echt 18 als ik mij niet vergis. :roll:
.
Je vergist je dus wel.

En om ze dan kleinerenr kereltjes te noemen terwijl je zelf ook nog geen 18 bent, getuig meer van dis respect.

Ik heb het hier niet over respect. En ik ben ook nog geen 18, dat klopt. Maar ik weet wel dat als er een finish wagen voorbij komt, er geen rallywagens op snelheid meer voorbij komen. Die 'officials' waren trouwens tegen iedereen zo bezig. En oke, dan heb ik mij vergist als het van je 16de al mag, ik dacht 18 maar zat met Press in de war.
Coen

Berichtdoor henk » zo sep 23, 2012 8:28

dat moet je niet te hard roepen, heb het in barneveld een keer mee gemaakt dat Richard meen ik (die jongen in electrische rolstoel) moest maken dat hij het onverhard afkwam omdat na de sluitwagen! nog een deelnemer op snelheid aankwam. Wij konden hem nog waarschuwen omdat we een mobi hadden die ons ervoor waarschuwde dus ook al zijn ze jonger als jou, ze staan er met een reden en hebt er gewoon naar te luisteren. Gaat dus ook wel degelijk om respect.
henk

Berichtdoor vectrapascal » zo sep 23, 2012 8:39

Na de sluitauto kwam de Slowly Sideways nog langs !

Coen schreef:
briljant schreef:

.
Je vergist je dus wel.

Ik heb het hier niet over respect. En ik ben ook nog geen 18, dat klopt. Maar ik weet wel dat als er een finish wagen voorbij komt, er geen rallywagens op snelheid meer voorbij komen. Die 'officials' waren trouwens tegen iedereen zo bezig. En oke, dan heb ik mij vergist als het van je 16de al mag, ik dacht 18 maar zat met Press in de war.
vectrapascal

Berichtdoor Roger en Jolanda » zo sep 23, 2012 9:31

Coen schreef:
briljant schreef:

.
Je vergist je dus wel.

ach heel het publiek staat vol met "fans" "die het beter weten dan de officials, dat is nu juist waarom er officials nodig zijn ....
ps ik heb de sluitwagen wel eens ingehaald doordat ik mankementen had op de proef...... tja
:shock: 8) www.rallyteamvandesande.nl
niet geremd door enige vorm van kennis
Roger en Jolanda

Berichtdoor Coen » zo sep 23, 2012 9:47

Het is natuurlijk ook logisch dat jullie nu me rug naar mij keren, maar ik zit niet fout.

Ik liep op KP 15 gewoon netjes achter het lint bij de boerderij. En nog roepen ze dat ik stil moet blijven staan, omdat er zogenaamd nog rallyauto's op snelheid aankomen, terwijl ik weg liep bij de start en er helemaal niks stond En de starter zei zelf nog tegen mij en m'n vriend. '' Ja jullie kunnen nu nog makkelijk over de proef lopen, als je maar achter het lint blijft. En dat hebben we natuurlijk ook gedaan. Dus dat ik niet luister naar officals is dus bullshit. En dat jij nu zegt dat ik het zogenaamd beter weet als officals is ook al niet waar.

En ik heb genoeg mensen die ik ken die official zijn, en respecteer hun wel degelijk! Ze moeten mij alleen niet wijs gaan maken wat ik moet doen, omdat hun dat aanbevelen.

Wil het ook alleen maar even kwijt! :wink:
Coen

Berichtdoor Roger en Jolanda » zo sep 23, 2012 9:50

Coen schreef: Ze moeten mij alleen niet wijs gaan maken wat ik moet doen, omdat hun dat aanbevelen.

Daarom om zijn het officials.Ik geef het op je snapt het echt niet...... :cry:
:shock: 8) www.rallyteamvandesande.nl
niet geremd door enige vorm van kennis
Roger en Jolanda

Berichtdoor antoine » zo sep 23, 2012 10:53

Dat heet anders Roger! Begint met eigen.. :wink:
Afbeelding
antoine

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden