erikjan schreef:idd, dat stukje zandweg door het bos lijkt me nu niet echt prettig afgelint, misschien een leermoment voor het veiligheidsplan van 2013 !
Arfman schreef:erikjan schreef:idd, dat stukje zandweg door het bos lijkt me nu niet echt prettig afgelint, misschien een leermoment voor het veiligheidsplan van 2013 !
Absoluut! Ik stond daar zelf ook de eerste omloop, gingen mensen in het mais staan waar de auto's op soms minder dan 20cm voorbijkwamen. Na een paar auto's werden ze weggestuurd door een marshall (gelukkig) maar ik heb me wel weer lopen ergeren aan dat soort mensen. Als het verkeerd gaat is het einde rally, ze berokkenen schade aan de mais en uiteraard zagen we ook nog wat bierblikjes in het bos liggen toen we weggingen, zo jammer allemaal.
PatrickTwente schreef:Als we het dan over publiek hebben dan ook even een compliment aan iemand met een mooi pershesje aan, maaaarrr die sukkel ging met zijn rug naar driftende rally auto's staan.
PatrickTwente schreef:Jan, Ja... die ken ik nu.. vooral als je er iets van zegt en dan als antwoord terug krijg van: Fuck you ik ben pers en ik weet echt wel hoe ik kan gaan staan...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten