Hellendoornrally 2012

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor richard rs » zo sep 23, 2012 14:09

Zo ben gisteren ook naar hellendoorn geweest :wink:
Ze zeggen dat dit de grootste rally is van nederland???
dan is het super triest hier in NL ik vond het echt een flop die tijd schema!!!

ze staan meer stil dan dat ze rijden,dus de vrijdag avond kan er ook wel af want al die proeven passen makkelijk op 1dag :!: :!:
richard rs

Berichtdoor Jan » zo sep 23, 2012 14:15

richard rs schreef:Zo ben gisteren ook naar hellendoorn geweest :wink:

ze staan meer stil dan dat ze rijden,dus de vrijdag avond kan er ook wel af want al die proeven passen makkelijk op 1dag :!: :!:

Jou reactie komt ook een beetje triest over. Als je nu even rustig uitlegt wat je gemist hebt, waar het volgens jou anders had gemogen, dan heeft de organisatie er misschien ook nog wat aan voor volgend jaar. De manier waarop jij reageert dwingt weinig respect af.

Ik persoonlijk had overigens niets aan te merken op het tijdschema. Je kon per boucle makkelijk 2 proeven kijken zonder je enorm te hoeven haasten. Dat is het afgelopen seizoen ook wel eens anders geweest elders in Nederland. Dat ze op tijd klaar waren, ja, van mij hadden ze ook nog wel even mogen doorgaan tot een uur of acht. Er zal wel een goede reden voor zijn om het niet te doen.
Jan

Berichtdoor henk » zo sep 23, 2012 14:17

zal qua tijdschema misschien wel passen maar je hebt ook nog met andere dingen rekening te houden zoals alle proeven bemand te krijgen met officials, materiaal, ambu's en afslepers
henk

Berichtdoor Rallyfan1997 » zo sep 23, 2012 14:19

Jan schreef:
richard rs schreef:Zo ben gisteren ook naar hellendoorn geweest :wink:

Jou reactie komt ook een beetje triest over. Als je nu even rustig uitlegt wat je gemist hebt, waar het volgens jou anders had gemogen, dan heeft de organisatie er misschien ook nog wat aan voor volgend jaar. De manier waarop jij reageert dwingt weinig respect af.

Ik persoonlijk had overigens niets aan te merken op het tijdschema. Je kon per boucle makkelijk 2 proeven kijken zonder je enorm te hoeven haasten. Dat is het afgelopen seizoen ook wel eens anders geweest elders in Nederland. Dat ze op tijd klaar waren, ja, van mij hadden ze ook nog wel even mogen doorgaan tot een uur of acht. Er zal wel een goede reden voor zijn om het niet te doen.

op zich is het ook heel slim gedaan je kunt overal mooi kijken heel slim dus,
Rallyfoto's?
mail naar rallyfan1997@hotmail.nl
twitter: @dennis_bril
Facebook:http://www.facebook.com/Brillie97
:!: :mrgreen:
Rallyfan1997

Berichtdoor richard rs » zo sep 23, 2012 14:36

Zo bedoel ik het ook niet;-)

Toch te weinig op 1dag en wat krijg je dan dat iedereen gaat rijden dus veel file en dat de rally auto's vaak vast staan!

1dag kan echt wel 8uur starten tot 24:00 uur ,is goedkoper voor iedereen alleen de officieels zal een probleem worden ja
richard rs

Berichtdoor MartijnS » zo sep 23, 2012 14:36

Ik vond het ook wel een prima tijdschema :D
Redelijk makkelijk 10 van de 16 proeven gezien en lekker vroeg klaar, veel meer kan je niet wensen.
Martijn Schouten
MartijnS

Berichtdoor gert vlieger » zo sep 23, 2012 14:57

gisterenochtend al vroeg op pad voor wat in onze ogen toch wel een mooie rally is.Gingen naar den Ham en wilden daar een info pakket halen en kregen bij de benzinepomp te horen uitverkocht om 8.25 uur 's ochtends.U kunt nog wel op 2 andere plekken hier een info halen maar die gaan pas om 11.30 uur open.Daar heb je dus niks aan, en ja dan wil je een info pakket halen, de sport steunen en heb je dit weer.Dus zonder kaart op weg .Genoten van een mooie dag en weer gezien dat veel hobby fotografen denken dat ze meer recht hebben op een mooie plaats.Komen overal tussen staan met die grote camera's en staan toch best gevaarlijk, zie het filmpje op you tube.Ook wij hebben hier gestaan en het ging gelukkig goed ,maar voor hetzelfde geld was het anders gegaan.Maar het was weer een mooi rally dagje.
gert vlieger

Berichtdoor mmrizio » zo sep 23, 2012 15:01

Nou, ik vond het tijdschema wel minder mooi dan vorig jaar - als fotograaf.

Notter is een prachtige proef, maar in het donker valt daar weinig te fotograferen. Voor de rijders daarentegen was hij wel erg selectief...

Luttenberg daarentegen vond ik altijd mooi op de vrijdagavond, met de straatlantaarns.

De oude zaterdagochtendproef bij Den Ham miste ik ook.

Maurice
mmrizio

Berichtdoor kraats » zo sep 23, 2012 15:25

GeertN schreef:Wat een achterlijke reactie Bastiaan... :? Jij weet net zo goed als een ander dat het moment dat de veiligheids-officier langs komt een moment opname is. Als alle auto's van de organisatie langs zijn geweest, gaan de mensen op gevaarlijke plaatsen staan. Er bestaat ook nog zoiets als zelfverantwoordelijkheid van het publiek. En voor de mensen die dat dat dan niet hebben, zijn er officials om ze hier op te wijzen. Makkelijk om naar één persoon te wijzen. :(

Beste Geert,
Vorig jaar hebben wij ook datzelfde punt bezocht.
Ook toen hadden de officials hun handen vol. Maar door kordaat handelen en op de juiste wijze aflinten was dit probleem er toen niet.

Of de reactie van Bastiaan achterlijk is trek ik toch een beetje in twijfel. Ik heb meer punten gezien die nooit afgelint kunnen zijn volgens het veiligheidsplan als het veiligheidsplan voldoet aan de regels. En daar ga ik van uit. Wel vraag ik me af of Hfd veiligheid van de KNAF niet een beetje beperkt wordt in zijn zicht met deze auto. Mijn ervaring is dat hij normaal vrij veel zag en daarop actie ondernam, maar dat was nog met de mitsibushi.
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Berichtdoor henk » zo sep 23, 2012 15:38

Niet een erg handige plek om te gaan staan met een gele vlag pal bij de gecrashte van Loon....
henk

Berichtdoor Rallyfan1997 » zo sep 23, 2012 15:41

fikse tik wat vvan loon heeft gehad
Rallyfan1997

Berichtdoor ferry bakker » zo sep 23, 2012 15:52

Ik zag volgens mij een naf zonder Hans systeem foei :wink:
ferry bakker

Berichtdoor john otten1970 » zo sep 23, 2012 16:28

henk schreef:Niet een erg handige plek om te gaan staan met een gele vlag pal bij de gecrashte van Loon....

punt 1 hoe lang zat er tussen Van Loon en Bob De Jong

punt twee een druk punt met veel publiek moet verdeeld worden met twee officials .

punt rie eerst actie wat equipe betreft en dan zo snel mogelijk actie om te vlaggen het punt waar dit gebeurde stonden de officials gespeid ivm met punt 2

als je het later had gezien stond de official ruim op tijd te vlaggen
dus vraag eerst even hoe en wat en reageer dan
john otten1970

Berichtdoor Patrickdeh » zo sep 23, 2012 16:29

Het is daar vorig jaar ook al fout gegaan:

Crash van vorig jaar.
http://youtu.be/XUsbmEXvCAs

Dirk de Boer in zijn saxo raakte daar ook de boom maar hij kon gelukkig door rijden.
Volg me op Facebook, Twitter, en YouTube om nooit een video te missen!
Patrickdeh

Berichtdoor john otten1970 » zo sep 23, 2012 16:36

richard rs schreef:Zo bedoel ik het ook niet;-)

Toch te weinig op 1dag en wat krijg je dan dat iedereen gaat rijden dus veel file en dat de rally auto's vaak vast staan!

1dag kan echt wel 8uur starten tot 24:00 uur ,is goedkoper voor iedereen alleen de officieels zal een probleem worden ja

Niet alleen de Officials Hoor Richard het gaat ook om de kosten wat erbij komen aan bergers ambu materiaal en vergunningen .
john otten1970

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden