Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
john otten1970 schreef:richard rs schreef:Zo bedoel ik het ook niet;-)
Toch te weinig op 1dag en wat krijg je dan dat iedereen gaat rijden dus veel file en dat de rally auto's vaak vast staan!
1dag kan echt wel 8uur starten tot 24:00 uur ,is goedkoper voor iedereen alleen de officieels zal een probleem worden ja
Niet alleen de Officials Hoor Richard het gaat ook om de kosten wat erbij komen aan bergers ambu materiaal en vergunningen .
Naar den Ham? de eerste proef was toch bij hellendoorn gert, maar je wist toch al wel waar je zou gaan staan.gert vlieger schreef:gisterenochtend al vroeg op pad voor wat in onze ogen toch wel een mooie rally is.Gingen naar den Ham en wilden daar een info pakket halen en kregen bij de benzinepomp te horen uitverkocht om 8.25 uur 's ochtends.U kunt nog wel op 2 andere plekken hier een info halen maar die gaan pas om 11.30 uur open.Daar heb je dus niks aan, en ja dan wil je een info pakket halen, de sport steunen en heb je dit weer.Dus zonder kaart op weg .Genoten van een mooie dag en weer gezien dat veel hobby fotografen denken dat ze meer recht hebben op een mooie plaats.Komen overal tussen staan met die grote camera's en staan toch best gevaarlijk, zie het filmpje op you tube.Ook wij hebben hier gestaan en het ging gelukkig goed ,maar voor hetzelfde geld was het anders gegaan.Maar het was weer een mooi rally dagje.
richard rs schreef:Zo bedoel ik het ook niet;-)
Toch te weinig op 1dag en wat krijg je dan dat iedereen gaat rijden dus veel file en dat de rally auto's vaak vast staan!
1dag kan echt wel 8uur starten tot 24:00 uur ,is goedkoper voor iedereen alleen de officieels zal een probleem worden ja
EvoV6 schreef:Commentaar van Frank op de facebook pagina van rallyreport op de toeschouwers. Terecht!
http://www.youtube.com/watch?v=9ahXmNtag0M&feature=share
tt schreef:
Sanderboy schreef:organisatie!!!!
dank voor dit mooie , strak georganiseerde evenement! (via mijn ogen)
we hebben de vrijdag en zaterdag genoten!
tot volgend jaar.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast