Hellendoornrally 2012

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor rallyracesrouveen » zo sep 23, 2012 16:37

ik heb een mooi evenement gezien, bij elk groot evenement in nederland gaan wel dingen mis of zijn er mensen die zich misdragen, als wij als fans ons zelf netjes aan de regels houden, wat ook niet altijd gebeurd, zijn wij in ieder geval een goed voorbeeld voor diegenen die dat niet doen, we mogen blij zijn dat er mensen zijn die met veel pijn en moeite zo'n evenement organiseren, laten we ze dan ook niet teveel afzeiken, wil je dat wel, wordt dan zelf official of doe iets in de organisatie...
rallyracesrouveen

Berichtdoor henk » zo sep 23, 2012 16:40

Ongeveer 1 minuut...
Als het goed is heb je vooraf je publiek goed staan dus 1 naar de auto met brandblusser en de ander richting aankomende auto's met gele vlag. Ik heb op dat punt ook eens als official gestaan samen met rinus en toen konden we het publiek prima baas maar dat zal deels aan zijn verschijning liggen :wink:
henk

Berichtdoor henk » zo sep 23, 2012 16:43

john otten1970 schreef:
richard rs schreef:Zo bedoel ik het ook niet;-)

Toch te weinig op 1dag en wat krijg je dan dat iedereen gaat rijden dus veel file en dat de rally auto's vaak vast staan!

1dag kan echt wel 8uur starten tot 24:00 uur ,is goedkoper voor iedereen alleen de officieels zal een probleem worden ja

Niet alleen de Officials Hoor Richard het gaat ook om de kosten wat erbij komen aan bergers ambu materiaal en vergunningen .

dat van de kosten is me niet helemaal duidelijk, die worden toch lager als je alles op 1 dag organiseerd?
henk

Berichtdoor velding_16 » zo sep 23, 2012 16:52

http://www.youtube.com/user/leuk4141?feature=mhee filmpjes hellendoorn rally komende dagen meer
velding_16

Berichtdoor A en P Rally Jan » zo sep 23, 2012 17:12

gert vlieger schreef:gisterenochtend al vroeg op pad voor wat in onze ogen toch wel een mooie rally is.Gingen naar den Ham en wilden daar een info pakket halen en kregen bij de benzinepomp te horen uitverkocht om 8.25 uur 's ochtends.U kunt nog wel op 2 andere plekken hier een info halen maar die gaan pas om 11.30 uur open.Daar heb je dus niks aan, en ja dan wil je een info pakket halen, de sport steunen en heb je dit weer.Dus zonder kaart op weg .Genoten van een mooie dag en weer gezien dat veel hobby fotografen denken dat ze meer recht hebben op een mooie plaats.Komen overal tussen staan met die grote camera's en staan toch best gevaarlijk, zie het filmpje op you tube.Ook wij hebben hier gestaan en het ging gelukkig goed ,maar voor hetzelfde geld was het anders gegaan.Maar het was weer een mooi rally dagje.
Naar den Ham? de eerste proef was toch bij hellendoorn gert, maar je wist toch al wel waar je zou gaan staan. :wink:
A en P Rally Jan

Berichtdoor john otten1970 » zo sep 23, 2012 19:05

dat van de kosten is me niet helemaal duidelijk, die worden toch lager als je alles op 1 dag organiseerd?[/quote]

nou kijk zoals jij zelf zal weten het routeboek word ikker veiligheidsplan nu valt dat wel mee maar hekken. tonnen. tonnen vullen. na werk voor bermen herstellen .zo is er echt nog een waslijst voor 1 kp
john otten1970

Berichtdoor Berto » zo sep 23, 2012 19:17

Het heeft met heel veel factoren te maken, welke op de achtergrond meespelen en waar ik hier geen uitlating over doe.

We hebben van de rijders enkel positieve reacties gehad, ook van de slowly deelnemers.
Men vond Notter in het donker helemaal geweldig en ook Luttenberg overdag was, volgens degenen die ik heb gesproken, leuker.

Wellicht komt er de volgende keer een proefje bij, het wordt in ieder geval niet 1 dag.
Sommige mensen zouden het fijn vinden om met hun mond vol tanden te staan...... :mrgreen:
Berto

Berichtdoor EvoV6 » zo sep 23, 2012 19:25

Commentaar van Frank op de facebook pagina van rallyreport op de toeschouwers. Terecht!

http://www.youtube.com/watch?v=9ahXmNtag0M&feature=share

Zelf trouwens genoten van een fantastische rally. Mooi weer en goede doorkomsten overal. Wel jammer dat van Loon net iets voor ons eruit knalde. Auto niet gezien maar hoorde de klap wel.

En apart om Luttenberg sochtends te moeten zien. Wel mooi.
Kortom zeer geslaagde Hellendoorn rally
EvoV6

Berichtdoor Loabarg » zo sep 23, 2012 19:38

richard rs schreef:Zo bedoel ik het ook niet;-)

Toch te weinig op 1dag en wat krijg je dan dat iedereen gaat rijden dus veel file en dat de rally auto's vaak vast staan!

1dag kan echt wel 8uur starten tot 24:00 uur ,is goedkoper voor iedereen alleen de officieels zal een probleem worden ja

en wat denk je van de vergunning die de gemeenten verstrekken, die zitten echt niet te wachten op zo'n dag. Kan de politie helemaal niet aan op 1 dag
Loabarg

Berichtdoor Patrickdeh » zo sep 23, 2012 20:01

EvoV6 schreef:Commentaar van Frank op de facebook pagina van rallyreport op de toeschouwers. Terecht!

http://www.youtube.com/watch?v=9ahXmNtag0M&feature=share

Deze personen (lees 3 man) dacht dat ze als toeschouwer dezelfde rechten hadden als Pers.
Tijdens deze bocht kwamen ze ook voor mijn neus staan terwijl ik achter het lintje stond. Met de vraag of ze opzij wilde gaan antwoorde ze vrij eenvoudig: We gaan zo weg hoor....
Tijdens de volgende boucle stond ik een bochtje verder en daar stond deze camera man weer... Althans nu zat hij op een kratje ruim 1 a 2 meter voor het lint.
Ik weet bijna wel zeker dat ze hier ook op het forum lezen. En dat ze zich toch echt wel eens moeten afvragen of ze wel het verstand hebben om rally's veilig te bezoeken.
En er is ook commentaar op een admin van dit forum dat die daar ook stond. Maar die zie je ruim optijd een stap of 2 opzij zetten(zie .gif). Iets met inzicht en ervaring. Maar deze man bleef gewoon staan en verbaasd kijken...

Afbeelding
(het kan even duren voordat de .gif geladen is +-1.6mb)
Volg me op Facebook, Twitter, en YouTube om nooit een video te missen!
Patrickdeh

Berichtdoor Jaccoooo » zo sep 23, 2012 20:13

Frank???? is dat niet die man die in de remzone met de rug naar de aanstormende auto zijn programma staat te presenteren?
Jaccoooo

Berichtdoor tt » zo sep 23, 2012 20:24

[/quote]
En er is ook commentaar op een admin van dit forum dat die daar ook stond. Maar die zie je ruim optijd een stap of 2 opzij zetten(zie .gif). Iets met inzicht en ervaring. Maar deze man bleef gewoon staan kijken.[/quote]

Dus jij wil zeggen dat iemand als de auto op minder dan 25(??) Meter is en 2 stappen opzij doet veilig staat, als er echt wat gebeurt is geen ontkomen aan dat gaat zo snel.
tt

Berichtdoor wim scholman » zo sep 23, 2012 20:31

tt schreef:

En er is ook commentaar op een admin van dit forum dat die daar ook stond. Maar die zie je ruim optijd een stap of 2 opzij zetten(zie .gif). Iets met inzicht en ervaring. Maar deze man bleef gewoon staan kijken.[/quote]

Dus jij wil zeggen dat iemand als de auto op minder dan 25(??) Meter is en 2 stappen opzij doet veilig staat, als er echt wat gebeurt is geen ontkomen aan dat gaat zo snel.[/quote]

lees het als wel weg lopen voor het gevaar en niet dom blijven staan :roll:
wim scholman

Berichtdoor Sanderboy » zo sep 23, 2012 21:37

organisatie!!!!

dank voor dit mooie , strak georganiseerde evenement! (via mijn ogen)
we hebben de vrijdag en zaterdag genoten!

tot volgend jaar.
groeten uit het mooie twente
Sanderboy

Berichtdoor wim scholman » zo sep 23, 2012 21:48

Sanderboy schreef:organisatie!!!!

dank voor dit mooie , strak georganiseerde evenement! (via mijn ogen)
we hebben de vrijdag en zaterdag genoten!

tot volgend jaar.

Hier sluit ik mij bij aan superrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :D :D
wim scholman

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden