Sjeik1981 schreef:Keertje Peter Versluijs als navi van Timo, gaat meteen stukkie harder.......,,,, ben dan trouwens benieuwd of Peter de pacenotes kan bijbenen?
Ja best wel!
Maakt niet uit joh! Als we maar kunnen genieten toch?
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Sjeik1981 schreef:Keertje Peter Versluijs als navi van Timo, gaat meteen stukkie harder.......,,,, ben dan trouwens benieuwd of Peter de pacenotes kan bijbenen?
Aeolus schreef:Wat ik nog niet kan vinden is waar de proeven precies liggen en waar de kaarten te koop zijn weet iemand dat?
Aeolus
Sjeik1981 schreef:Aeolus schreef:Wat ik nog niet kan vinden is waar de proeven precies liggen en waar de kaarten te koop zijn weet iemand dat?
Aeolus
Wat er staat is dat je op de eerste KP welke je aandoet 10 euro betaald en dan is dit meteen een all stages ticket/bandje of whatever.
Ga er even vanuit dat je o.a. bij de service een programma/kaartje koopt. Mag hopen dat je ook bij de de KP`s e.e.a. kan aanschaffen.
De plaatsen waar je o.a. moet zoeken staat er wel bij publiek en dan kopje entree. Tijdschema staat ook online, maar nog niet met proefnamen. Vind de informatie voorziening e.d. sowieso semier ook qua nieuws ed. Neemt niet weg dat het me een mooie rally lijkt en dat ik zo goed als zeker heen ga om te kijken.
Sjeik1981 schreef:Collin schreef:Denk dat je Peter ook niet moet uitvlakken...kan best een potje sturen
sowieso, heb hem keertje met die buggy tijdens de autocross gezien, geen sinecure.
metisse schreef:Mazzo schreef:Timo van der Marel als navigator bij Versluis in de C4 WRC..,
Je mag als equipe volgens mij nog steeds wisselen.........
Collin schreef:Denk dat je Peter ook niet moet uitvlakken...kan best een potje sturen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten