TWENGELTJE schreef:nee niels daar heb je geen gelijk
Engelbert legt jij het eens uit ....... Ik heb er niet zoveel verstand van .......
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
TWENGELTJE schreef:nee niels daar heb je geen gelijk
Sjeik1981 schreef:goed om te lezen dat een organisatie de proeven een kleine week ervoor online zet en dan kleine entree vraagt. Helemaal goed, heb er zin. Hopelijk mooi weer en mooi veld en natuurlijk mooie wedstrijd. Ben alleen benieuwd of de short rally alswel rally samen te volgen is, door te blijven staan, we gaan t zien
RG-Rallysport schreef:Sjeik1981 schreef:goed om te lezen dat een organisatie de proeven een kleine week ervoor online zet en dan kleine entree vraagt. Helemaal goed, heb er zin. Hopelijk mooi weer en mooi veld en natuurlijk mooie wedstrijd. Ben alleen benieuwd of de short rally alswel rally samen te volgen is, door te blijven staan, we gaan t zien
Bij Kp 2 van de rally iig wel daar krijg je dan 5 maal deelnemers langs iig !!
RG-Rallysport schreef:TWENGELTJE schreef:nee niels daar heb je geen gelijk
Engelbert legt jij het eens uit ....... Ik heb er niet zoveel verstand van .......
TWENGELTJE schreef:RG-Rallysport schreef:Sjeik1981 schreef:goed om te lezen dat een organisatie de proeven een kleine week ervoor online zet en dan kleine entree vraagt. Helemaal goed, heb er zin. Hopelijk mooi weer en mooi veld en natuurlijk mooie wedstrijd. Ben alleen benieuwd of de short rally alswel rally samen te volgen is, door te blijven staan, we gaan t zien
Bij Kp 2 van de rally iig wel daar krijg je dan 5 maal deelnemers langs iig !!
KP 1 bedoel je
TWENGELTJE schreef:RG-Rallysport schreef:TWENGELTJE schreef:nee niels daar heb je geen gelijk
Omdat je als beginner eerst in de short moet starten, en je in de short niet met een A8 mag rijden mag je dus niet starten met een A 8 als eerste auto. Maar omdat versluis niet echt een beginner is kan de knaf een uitzondering maken
Maar dat is dus wat antoine aanhaalt
baleno78 schreef:Zag net op facebook bij Annemieke Hulzebos de nieuwe livery Land van Heusden en Altena van de WRC '05!!
Geen idee hoe ik deze foto kan uploaden....[/img]
RG-Rallysport schreef:baleno78 schreef:Zag net op facebook bij Annemieke Hulzebos de nieuwe livery Land van Heusden en Altena van de WRC '05!!
Geen idee hoe ik deze foto kan uploaden....[/img]
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=535918049754862&set=a.268388293174507.87401.100000100162301&type=1&theater
Deze bedoel je ? Heeft wel erg veel weg van de livery van een andere WRC rijder wellicht nieuw project van deze heer ??
biesheuvel schreef:Krijg overal vragen voor de proeven.
Complete Full Kaart inclusief tijdschema komt maandag op de site te staan.
www.altenarally.nl en op Facebook pagina van de rally.
Ik zal hem op www.Biesheuvel.nl zetten in hoge resolutie zodat iedereen hem daar kan Downloaden.
Link Volgt,
Groet Antoine Biesheuvel
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast