Jacco Hartog schreef:Sorry Rudy maar denk dat mijn hart toch iets kleiner is.
Haha
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
erikjan schreef:ik heb inmiddels via GoogleStreetView een leuke picknicktafel in de binnenbocht van een haakslinks-haaksrechtscombinatie gevonden...
ook leuk: de polder is in veel bochten voorzien van witte halfhoge dingen tegen steken; hout en/of beton ?
en niet alle weilanden hebben toeritten meteen op een kruising, meestal kun je 100 meter voor een kruising een weiland in...
anders is het heel ver lopen, of je moet 3 meter kunnen springen over een sloot / gracht
borbase schreef:Kun je op vrijdag al een programma boek halen op het service terrein
rallyfanaatje schreef:borbase schreef:Kun je op vrijdag al een programma boek halen op het service terrein
Informatie pakketten zijn er niet dus zal je zelf uit moeten printen vanaf de site van de altenarally.
biesheuvel schreef:Aeolus schreef:zijn er nog lokale mensen van daar die leuke plaatsen om te gaan kijken weten?
1 van de mooie plaatsen zal zijn als je vanaf werkendam de rotonde de polder in neemt.
Op het punt waar je dan tegen aan rijd zullen alle rijders 3 keer langskomen per proef.
Ook kan je ze van dit punt de kleine ronden zien rijden, en weer de polder uit richting Nieuwendijk.
Groet Antoine
erikjan schreef:ik heb inmiddels via GoogleStreetView een leuke picknicktafel in de binnenbocht van een haakslinks-haaksrechtscombinatie gevonden...
ook leuk: de polder is in veel bochten voorzien van witte halfhoge dingen tegen steken; hout en/of beton ?
en niet alle weilanden hebben toeritten meteen op een kruising, meestal kun je 100 meter voor een kruising een weiland in...
anders is het heel ver lopen, of je moet 3 meter kunnen springen over een sloot / gracht
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten